وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

دولت در کنار مسافران معلول

منشور جدید برای افزایش اعتماد مصرف‌کننده و ارائه یک فروشگاه آنلاین یک‌جای حقوق مسافران و رویه‌های شکایت برای افراد معلول.
دولت به موسسه خیریه معلولان Scope پیوسته است تا یک منشور مسافری جدید معلولین برای اتوبوس، اتوبوس، تاکسی، وسیله نقلیه کرایه خصوصی و راه آهن ایجاد کند.

این منشور با ارائه توضیح روشنی در مورد حقوق آنها، سفرهای افراد معلول را با کمک به اطمینان از اینکه آنها می توانند آسان تر و با اطمینان بیشتر سفر کنند، بهبود می بخشد.

این مجموعه اطلاعاتی را برای مسافران معلولی که در سراسر انگلستان سفر می کنند و توصیه هایی برای مسافران در مورد آنچه که باید انجام دهند، در زمانی که همه چیز آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود، گرد هم می آورد.

این منشور به دنبال رونمایی سال گذشته از راهبرد ملی ناتوانی‌های دولت است – مجموعه‌ای از ابتکارات برای بهبود سفر برای افراد معلول از جمله:

ممیزی دسترسی همه ایستگاه‌های راه‌آهن، اعلان‌های شنیداری و بصری واضح‌تر در اتوبوس‌ها که قوانینی را برای تاکسی‌ها و وسایل نقلیه کرایه‌ای خصوصی در پارلمان ارائه می‌کنند، ۱ میلیون پوند برای بهبود دسترسی در بنادر

وندی مورتون، وزیر دسترسی، گفت:

من خوشحالم که با Scope همکاری خواهیم کرد تا یک منشور برای مسافران معلول ایجاد کنیم که به افزایش اعتماد در سراسر شبکه جاده ای و ریلی ما کمک می کند.

این راهنمای عملی حقوق مسافران معلول را جمع آوری می کند تا آنها بفهمند که چگونه می توانند از A به B با وقار و سهولتی که شایسته آن هستند برسند.

تحقیقات دامنه نشان می دهد که مسافرانی که به طور مکرر سفر می کنند با اسناد زیادی در مورد حقوق خود روبرو هستند که ممکن است نامشخص باشد. بر اساس این بازخورد، منشور اطلاعات موجود را برای مسافران گردآوری می‌کند و آن‌ها را در قالبی منسجم و آسان برای استفاده متمرکز می‌کند.

پس از توسعه، به صورت آنلاین منتشر خواهد شد و یک فروشگاه یک‌جا در مورد حقوق مسافران و رویه‌های شکایات ارائه می‌کند.

مارک هاجکینسون، مدیر اجرایی Scope، گفت:

ما خوشحالیم که با وزارت حمل و نقل برای ایجاد منشور مسافری همکاری می کنیم. هزاران نفر از حامیان Scope از درخواست‌ها برای این گام حیاتی در جهت تغییر سیستمی حمایت کرده‌اند که گاهی اوقات سفر را در صورت ناتوانی، اگر غیرممکن نمی‌کند، به‌طور غیرضروری سخت می‌کند.

حمل‌ونقل عمومی باید برای همه قابل دسترسی باشد و این منشور به مسافران معلول کمک می‌کند تا حقوق خود، استانداردهایی را که باید در سراسر شبکه انتظار داشته باشند و نحوه پاسخگویی ارائه‌دهندگان در هنگام اشتباه در سفر را بهتر درک کنند.

به عنوان بخشی از تعهد ما برای ایجاد دوباره عادلانه‌تر، دولت امروز (۱۰ ژانویه ۲۰۲۲) همچنین استفاده از سطوح سنگ‌فرش لمسی و راهنمای بهترین عملکرد در دسترسی به زیرساخت‌های عابر پیاده و حمل‌ونقل را به‌روزرسانی کرده است. این دستورالعمل به دنبال تحقیقات و مشارکت سهامداران اصلاح شده است تا آخرین استانداردها را در بر گیرد.

از ساخت زیرساخت‌های قابل دسترس عابر پیاده و حمل‌ونقل پشتیبانی می‌کند و در عین حال اطمینان حاصل می‌کند که فضاهای عمومی برای همه باز است.

این دولت متعهد است که شبکه حمل و نقل ما را فراگیرتر کند و سفر را برای افراد معلول آسان تر کند. امروز همچنین اولین گزارش ارزیابی پیشرفت در برابر استراتژی حمل و نقل فراگیر خود را منتشر می کنیم. این گزارش با ترکیب شواهدی از افراد معلول در مورد تجربیات حمل و نقل آنها، به شکل گیری تغییرات آینده و ایجاد یک سیستم عادلانه تر برای همه کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.