وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

کمک های مالی کمتر در موسسات وابسته به خودرو های دست دوم

موسسات خیریه که به خودروهای دست دوم وابسته هستند، کمک های مالی کمتری دریافت می کنند
مؤسسات خیریه ای که خودرو را به عنوان کمک مالی می پذیرند، از زمان شروع همه گیری، کاهش علاقه به برنامه های خود را گزارش می دهند.

در طول این همه‌گیری، خودروسازان به دلیل مشکلات زنجیره تامین و کمبود تراشه، خودروهای کمتری تولید کرده‌اند که منجر به افزایش قیمت عمده برای خودروهای نو و دست دوم شده است. کاهش تعداد خودروهای اهدایی به موسسات خیریه
چندین مؤسسه خیریه در کانادا به کمک های مالی خودرو وابسته هستند، چه برای فروش مجدد و چه برای فروش برای ضایعات. شخصی که خودرو را اهدا کرده است در این فرآیند یک رسید مالیاتی دریافت می کند.

دیوید سیبولسکی، مدیرعامل Kidney Car در انتاریو، پنجشنبه به سی‌تی‌وی نیوز تورنتو گفت: «مطمئناً شاهد کاهش تعداد کمک‌های مالی از ابتدای همه‌گیری بوده‌ایم.

Kidney Car یکی از بزرگترین موسسات خیریه است که کمک های مالی خودروهای دست دوم را در کانادا می پذیرد و در ۳۰ سال گذشته بیش از ۵۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه دریافت کرده است.
با وجود اینکه تعداد کمک ها کاهش یافته است، این موسسه خیریه می گوید که درآمدهای آن ثابت مانده است زیرا ارزش وسایل نقلیه افزایش یافته است.
سیبولسکی گفت: خودروهای میان رده، آن دسته از وسایل نقلیه جاده ای، تقاضای بالایی دارند و ما این روزها به طور مستقیم با نمایندگی ها رقابت می کنیم.

Tammy Hewitt از Scarborough یک دوج کاروان ۲۰۱۰ دارد که هنوز با مسافت پیموده شده به خوبی کار می کند. در حالی که او می توانست آن را خودش بفروشد و مقداری پول به دست آورد، تصمیم گرفت در عوض آن را اهدا کند.

هویت گفت که Kidney Car برای ارزش آن رسید مالیاتی برای او صادر می کند و سپس پول حاصل از فروش وسیله نقلیه خود را برای تأمین مالی تحقیقات کلیه استفاده می کند.

او گفت: “این برای یک هدف بزرگ است. ماشین در اینجا کاری انجام نمی دهد جز اینکه در خیابان بنشیند یا در محل دفن زباله قرار بگیرد. به این ترتیب، به مردم کمک می کند و پول به یک هدف بزرگ می رسد.”

اتومبیل های بی خانمان یکی دیگر از مؤسسات خیریه است که برای کمک به بودجه برنامه های خود به کمک های مالی خودروهای فرسوده وابسته است.

آماندا کاتز، مدیر اجرایی اتومبیل های بی خانمان، گفت در حالی که خیریه از وسایل نقلیه اهدایی قدردانی می کند، اما تعداد وسایل نقلیه دریافتی در حال کاهش است.

سال به سال، کمک های مالی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. کاتز گفت که سطح خودروها ۴۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته است، و افزود: “مردم واقعاً تا زمانی که می توانند ماشین های خود را نگه می دارند و این فقط به این معنی است که تعداد کمتری برای کمک های مالی موجود است.”

از آنجایی که عرضه به تقاضا نزدیک می شود، ممکن است دوباره به سمت کمک های مالی بیشتر برگردد، اما موسسات خیریه که روی خودروهای دست دوم حساب می کنند می خواهند به مردم یادآوری کنند که اگر می خواهید یک خودرو اهدا کنید، یک رسید مالیاتی دریافت کنید و آن را دریافت کنید، گزینه مناسبی هستند. تفاوت.

در حالی که اکثر وسایل نقلیه اهدایی بالای ۱۲ سال قدمت دارند و بیش از ۲۰۰۰۰۰ کیلومتر دارند و رسیدهای مالیاتی ممکن است حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار باشد، شخصی اخیراً یک ماشین جدیدتر اهدا کرده و یک رسید مالیاتی به مبلغ ۲۰۰۰۰ دلار دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.