وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

استعلام مددجویان از سایر موسسات نیکوکاری

پدیده شغل مددجویی

چند سالیست که برخی از افراد سودجو با سوء استفاده از عنوان مددجو، پدیده ای را ایجاد نموده اند به نام  “شغل مددجویی”. این دسته افراد با مراجعه به موسسات نیکوکاری متعدد اقدام به دریافت کمک نموده و به نوعی درآمد خود را از همین راه به دست می‌آورند.

جلوگیری از این سو استفاده آشکار در موسسات نیکوکاری، سبب عدالت ارائه خدمات و همچنین افزایش بهره‌وری در موسسات نیکوکاری می‌گردد.

راه حل چیست؟

راه حل این موضوع استفاده از یک بانک جامع مددجویان است که موسسات نیکوکاری بتوانند به راحتی با استفاده از اطلاعات اولیه مددجویانشان همانند کدملی، آنان را از سایر موسسات نیکوکاری استعلام بگیرند و نتیجه این استعلام را در روند صحت سنجی مراجعین اعمال نمایند.

چه چالش هایی بر سر راه است؟

اولین موضوعی که جلب توجه میکند، محرمانگی اطلاعات مددجویان است. پلتفرم های بسیاری سعی در ایجاد این بانک اطلاعاتی نموده اند اما با توجه به آن که این پلتفرم ها خارج از سازمان بوده اند و اطلاعات مددجویان را در قالب فایل اکسل از موسسات نیکوکاری دریافت می‌کردند، احتمال درز اطلاعات و همچنین سو استفاده از آن وجود داشت. به همین دلیل موسسات از ارائه این اطلاعات به این پلتفرم ها خودداری می‌کردند.

اما ما راه حلی را ایجاد نموده ایم تا موسسات نیکوکاری بتوانند به راحتی و بدون در اختیار دادن فایل اکسل از اطلاعات مددجویان خود، از داخل خود موسسه، اطلاعات مددجویان در حال پذیرش خود را از سایر موسسات نیکوکاری استعلام نمایند.

این راه حل فوق العاده چیست؟

در حال حاضر سیستم استعلام مددجویان سامانه آرشیت، یکی از بزرگترین و کاملترین بانک های اطلاعاتی مددجویان است که موسسات نیکوکاری می‌توانند به راحتی از طریق سیستم مدیریت خیریه خود، اقدام به استعلام مددجویان از موسسات نیکوکاری دیگر نمایند.

 

برای استفاده از بانک جامع مددجویان سامانه آرشیت، با شماره ۰۲۱۳۴۲۶۹۰۰۰ تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان آرشیت به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.