وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

چهارمین محموله کمک های مردمی استان فارس در راه مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

هادی ابراهیمی مدیر بهزیستی شهرستان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به کمک خانه خیرین و موسسات تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز به سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین محموله به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، توسط خانه خیرین و موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز به سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: در مرحله اول جمع آوری و ارسال این کمک ها، آب معدنی و در مرحله دوم، شوینده و لوازم بهداشتی، و در مرحله سوم پتو و لوازم بهداشتی و لوازم ضروری ارسال شد.

ابراهیمی از ارسال مرحله چهارم کمک‌ها برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد و عنوان کرد: این محموله به همت خانه خیرین و موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز تجمیع و بارگیری خواهد شد.

او افزود: در مرحله چهارم جمع آوری کمک ها، سبد غذایی، لوازم بهداشتی، پتو و مواد شوینده، در حال جمع آوری است تا پس از تکمیل محموله در اسرع وقت ارسال گردد.

گفتنی است، خیران و نیک اندیشان شهرستان شیراز، می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در این زمینه را به موسسات خیریه تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز و مراکز خدمات بهزیستی، و موسسات خیریه تحویل دهند، تا در اسرع وقت بدست نیازمندان سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • خانه
  • اخبار خیریه ها
  • چهارمین محموله کمک های مردمی استان فارس در راه مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان