وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

معرفی سرویس جدید آرشیت”لینک پرداخت خیریه ها”

✅ لینک پرداخت خیریه ها

شرکت آرشیت مهر رایانه با افزودن سرویس”تولید لینک پرداخت مخصوص خیریه ها” به پورتال جامع نیکوکاری و مددکاری آرشیت تحت عنوان “آرشیت لینک”، گامی بزرگ در جهت جذب روزافزون خیرین برداشته و تغییری شگرف در نظام پرداخت و گزارش گیری مالی موسسات خیریه ایجاد مینماید.
“آرشیت لینک” به موسسات خیریه در استفاده حداکثری از منابع انسانی و مالی کمک مینماید و با قرار گرفتن در کنار پورتال جامع نیکوکاری و مددکاری آرشیت میتواند تبدیل به ابزاری قدرتمند در ایجاد اعتماد خیرین شده و موسسات نیکوکاری را در مسیر شفاف سازی و مکانیزه سازی یاری مینماید
یکی از مشکلاتی که خیریه ها با آن دست و پنجه نرم میکنند یافتن کوتاهترین راه برای دریافت وجوهات نیکوکاران است بطوریکه علاوه بر حس امنیت در عملیات پرداخت نیازی به طی کردن مراحل متعدد نباشد. اگر روش پرداختی با این ویژگی ها وجود داشته باشد سبب میشود نیکوکاران علاوه بر سهولت در امر پرداخت، حس امنیت را در تمام مراحل پرداخت، تجربه کنند.
آرشیت این راه امن و سریع را در اختیار موسسات خیریه قرار داده تا بتوانند با بهره گیری از آن، قدم در راه پیشرفت و مکانیزه سازی بردارند، که ره‌آورد آن اعتماد بیش از پیش مردم و نیکوکاران به موسسه، و در سطحی بالاتر به امر خیر است.
این راه امن و سریع “تولید لینک پرداخت خیریه ها” میباشد که به خیریه ها کمک میکند به وسیله یک لینک نسبت به جمع آوری وجوهات اقدام کنند.

✅ سرویس ارسال لینک پرداخت آرشیت(آرشیت لینک)

🔷 آرشیت لینک چیست؟
سرویس تولید لینک پرداخت آرشیت جهت تسهیل در امر پرداخت نیکوکاران ایجاد شده است که سبب میشود حامیان موسسه برای پرداخت وجوهات مراحل طولانی ورود اطلاعات را طی نکنند و مستقیما از طریق یک لینک پرداختشان را انجام دهند.

🔶آرشیت لینک چگونه کار میکند؟
سابقا خیرین باید مراحل مختلفی را برای پرداخت مبلغ کمک به موسسه طی میکردند، که شامل ورود به صفحه پرداخت موسسه یا اپلیکیشن نیکوکار، ثبت اطلاعات فردی، تعیین سرفصل کمک، تعیین میلغ و نهایتا پرداخت میشد. اما آرشیت لینک با ایجاد یک لینک پرداخت که سرفصل کمک، مبلغ کمک و اطلاعات نیکوکار در آن گنجانده شده، نیکوکار میتواند بدون دردسر و بصورت مستقیم مبلغ تعیین شده را در سرفصل معین پرداخت کنند.

❇️ مزیت های استفاده از سرویس آرشیت لینک :
➖ عدم درگیری نیکوکار با سلسله مراتب پرداخت و پروسه های تعیین سرفصل و مبلغ
➖ پرداخت سریع و امن با مبلغ دلخواه و در سرفصل های از قبل تعیین شده
➖ ثبت خودکار در سابقه نیکوکار و اسناد مالی موسسه
➖جذب هرچه بیشتر حامی به واسطه ارج نهادن به مقام والای نیکوکار
➖ امکان اشتراک گذاری لینک و دریافت آنی مبلغ برای کمپین ها

 

❇️ آرشیت لینک چه تغییراتی در موسسه شما ایجاد میکند:
➖ جلب رضایت نیکوکاران و در پی آن جلب رضایت مردمی از گستردگی خدمت رسانی موسسه
➖ ثبت قبوض بصورت خودکار و بدون دخالت اپراتور
➖ افزایش درآمد موسسه مربوطه بواسطه گسترش فعالیت ها
➖ افزایش کارایی بواسطه تجمیع اطلاعات نیکوکاری در پورتال جامع نیکوکاری و مددکاری آرشیت

🔹 با پورتال نیکوکاری و مددکاری آرشیت آشنا شوید

🔶🔶با آرشیت هوشمند باشید.🔶🔶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.