وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

پنج هزار دانش‌آموز نیازمند در انتظار دستان پرمهر نیکوکاران یزدی

مدیرکل کمیته امداد یزد بابیان اینکه پنج هزار دانش‌آموز نیازمند در انتظار کمک‌های هموطنان هستند گفت: با توجه به تقارن “شور عاطفه‌ها” با ایام برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهرماه، رزمایش مواسات و همدلی با موضوع شور عاطفه باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

روابط عمومی این نهاد در استان محمد شجاعان افزود: در شور عاطفه‌های امسال رویکرد این نهاد با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: به علت تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید (ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) موردنظر است.

وی تصریح کرد: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی “شور عاطفه‌ها” نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت “ملزومات آموزش غیرحضوری” برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند و در صورت بازگشایی مدارس برای تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزش از راه دور نیز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

شجاعان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.