وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

نامزدی یک سازمان غیرانتفاعی جوایز Ladue News 2022

موسسات خیریه و غیرانتفاعی قلب سنت لوئیس هستند. آنها نیروی محرکه ای هستند که عشق، اشتیاق و سخاوت را به شهروندان خود پمپاژ می کنند و همه اقشار جامعه را برای منافع مشترک گرد هم می آورند. Ladue News برای سازمان‌هایی که سنت لوئیس را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل می‌کنند، ارزش زیادی قائل است – همان تعهدی که بیش از ۲۶ سال پیش باعث افتتاحیه جوایز خیریه Ladue News شد.

در طول سال‌ها، جوایز خیریه تکامل یافته‌اند، اما یک چیز ثابت مانده است: افتخار ما در جلب توجه به هر موسسه خیریه از طریق حمایت، کمک‌های مالی و آگاهی‌های بسیار مورد نیاز است. امیدواریم امسال نیز با معرفی یک موسسه خیریه در خور ستایش شرکت کنید.

از میان متقاضیان امسال، پنل تحریریه ما تعدادی از دلایل معنادار را انتخاب می‌کند و سپس به خوانندگان ما اجازه می‌دهد تا به سازمان‌های غیرانتفاعی مورد علاقه خود در مجموعه‌های متنوعی از دسته‌ها رأی دهند. به منظور ایجاد فرصتی برای به رسمیت شناختن بسیاری از دلایل ارزشمند در منطقه متروی سنت لوئیس، سازمان هایی که قبلاً در سه سال گذشته (۲۰۱۹-۲۰۲۱) به رسمیت شناخته شده اند، واجد شرایط درخواست برای جوایز ۲۰۲۲ نیستند.

خیریه هایی که اکثر خوانندگان به آنها رای داده اند یک ویژگی در Ladue News و گزینه ای برای تصاحب صفحه اینستاگرام Ladue News برای یک روز دریافت می کنند تا به دنبال کنندگان ما نگاهی درونی به یک روز از زندگی کار ارزشمندی که انجام می دهند داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.