وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

استعفا مدیر عامل خیریه گربه، ۱۸ گربه در یک خانه

مدیر اجرایی بزرگترین موسسه خیریه حمایت از گربه ها در بریتانیا پس از درگیری بر سر رفاه ۱۸ گربه که در خانه سه خوابه همکارش نگهداری می شدند، از سمت خود کناره گیری کرد.

چارلز دارلی، ۵۹ ساله، با نگرانی در مورد رفاه گربه ها و شهرت این موسسه خیریه، گفت که حفاظت از گربه ها نباید از لیندا آپسون، رئیس هیئت امنایی، در نگهداری از حیوانات خانگی در زمینه های رفاهی حمایت کند.

دارلی به گاردین گفت: داشتن صندلی که ظاهراً به بهترین شیوه عمل نمی‌کند، برای خیریه بسیار مضر است و برای روحیه کارکنان فاجعه‌بار است. «دستورالعمل‌های Defra می‌گویند که باید به گربه‌ها فضای کافی داده شود تا از سایر گربه‌ها و از مردم پنهان شوند. هر گربه ای باید کاسه غذا، کاسه آب، پست خراش مخصوص به خود را داشته باشد… اینکه فکر کنید می توانید ۱۸ مورد از آنها را در یک خانه داشته باشید، اعتبار بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: من با پنج مدیر اجرایی خیریه دیگر صحبت کردم و آنها نیز گفتند که نمی توانند از این تعداد گربه در آن خانه دفاع کنند.

طبق وب سایت خیریه، آپسون، یک مدیر مطب عمومی، در اسکس با “خانواده بزرگی از گربه ها، که همه آنها از طرف Cats Protection به فرزندی گرفته شده اند” زندگی می کند.
دارلی به هیئت مدیره دستور داد تا بررسی کند که آیا آپسون قانون رفاه حیوانات را نقض می‌کند، که می‌گوید گربه‌ها باید بتوانند «الگوهای رفتاری عادی از خود نشان دهند و با حیوانات دیگر یا جدا از آنها در خانه نگهداری شوند». او پیشنهاد کرد که یک متخصص رفتارشناسی باید خانه او را بررسی کند تا علائم استرس را در حیوانات خانگی خود شناسایی کند.
او گفت که این پرونده فقط تا حدی توسط یک کمیته فرعی به رهبری آنجلا سواربریک، نایب رئیس حفاظت از گربه ها مورد بررسی قرار گرفت و آنها در عوض به دنبال وعده هایی بودند که آپسون دیگر گربه ها را قبول نخواهد کرد.

دارلی در رسانه‌های اجتماعی نوشت: «بالاترین متولیان باید الگوی درستی بگذارند… هیچ رهبر اگر از یک مجموعه استاندارد حمایت می‌کند و بر اساس دیگری زندگی می‌کند، شایسته پیروی نیست.

آپسون برای اظهار نظر تماس گرفته شده است.

دارلی، که در اکتبر به Cats Protection پیوست، گفت که متولیان به درستی در مورد دستورالعمل‌های رفاه حیوانات مطلع نشده‌اند. او گفت که دو مؤسسه حسابرسی نظر او را به اشتراک گذاشتند که خیریه باید یک کد رفتاری برای متولیان و یک حسابرسی رفاه حیوانات از پرورش دهندگان گربه داشته باشد، که به گفته او “هیئت مدیره چندین سال است که مسدود شده است”.

دارلی گفت: «من هرگز در طول حرفه‌ام، که برای ۱۴ موسسه خیریه مختلف کار می‌کردم، متوجه نشدم که متولیان آن تمایلی به ثبت نام در سامانه کد رفتاری را نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.