وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

اهدا پنجاه و یک سری کمک جهیزیه در قاینات

فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: ۵۱ سری کمک جهیزیه به ارزش ۷۶۵ میلیون تومان در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان به نوعروسان اهدا شد.

سرهنگ رضا هزاری چهارشنبه شب در حاشیه آیین اهدای کمک جهیزیه به نوعرسان قاینات اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ۵۱ سری کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

وی افزود: ۴۳ سری از این جهیزیه‌ها به همت بسیج سازندگی سپاه قاین و هشت سری هم با کمک موسسه خیریه  امام رضا(ع) مسجد قبا و خودیاری نوعروسان با ارزش ۷۶۵ میلیون تومان توزیع شد.

وی از توزیع حدود ۲۰ تن گوشت قرمز در ایام عید قربان تا غدیر، توزیع ۲۶  هزار و ۲۵۰ پرس غذا و ۴۷۸ سبد غذایی در بین نیازمندان خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون ۲ میلیارد و ۷۸۹  میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی دربین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات افزود: با کمک خیرین و در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که در ماه مبارک رمضان و با شیوع کرونا در چند مرحله برگزار شد ۱۲ هزار و ۸۹۶ سبد غذایی با ارزش ۲۹۷ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

هزاری از توزیع ۴۰ هزار پرس غذا و بخشیدن اجاره ۱۲۰ باب مغازه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه خبر داد و یادآور شد: در مجموع ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و در بین نیازمندان قاینات توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.