وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

یک اتومبیل آنتیک،به مرکز تحقیقات سرطان اهدا شد

این روزها شاهد اقدامات متنوع و گاها عجیب و غریب خیریه هستیم‌ و افراد خلاقی را می‌بینیم که برای کمک کردن به موسسات خیریه روش های نوآورانه ای را پیدا کرده اند. بارها شاهد افرادی بودیم که مایل ها در آب های آزاد شنا کردند که عوایدی را برای موسسات خیریه جمع آوری کنند.

اما این بار فاکس نیوز گزارش دیگری می‌دهد:

در اقدامی بسیار جالب یک مرد ۹۴ ساله انگلیسی کلکسیون ماشین های خود را برای امور خیریه در نظر گرفته است.

 

این مرد عاشق ماشین های کلاسیک قصد دارد تفریح چند ساله خود را تبدیل به یک ارثیه ماندگار کند.

جورج آلن ۹۴ ساله که سال گذشته فوت کرد و دارنده ۷ ماشین بسیار قدیمی از جمله فورد مدل تی ساخته سال ۱۹۱۱ بوده است توجه بسیاری از خبرگزاری ها را به خود جلب کرده است.

 

خانواده وی نخست اعلام کردند که جورج وصیت کرده است این ماشین ها به موزه ملی بریتانیا اهدا شود اما اندکی بعد اعلام کردند که قرار است در یک حراجی این ماشین ها به فروش برسد و عواید آن صرف مرکز تحقیقات سرطان و موسسه علوم قلبی شود. .وی ابتدا قصد داشته کل این اموال را به موسسه خیریه تحقیقات سرطان ببخشد اما از آن جایی که برادر خود را در ۴۵ سالگی به دلیل بیماری سرطان از دست داده است تصمیم می‌گیرد بخشی از عواید را به این موسسه تحقیقاتی اهدا کند.

 

مسلما بعد از سالها خریداری و نگهداری از این ماشین های آنتیک و با ارزش روح آقای جورج هم در آرامش خواهد بود که اموال وی در مسیر درستی برای تحقیقات علوم پزشکی قرار است مصرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.