وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

۲.۴ میلیارد تومان صدقه در استان کردستان

محمدرسول شیخی زاده, با بیان اینکه ۱۰۰ درصد صدقات جمع‌آوری شده در زمینه کمک به مشکلات مختلف نیازمندان این استان هزینه شده است، اظهار داشت: یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان از این مبلغ در بخش حمایت و سلامت و برای کمک به درمان، تحصیل، ازدواج، معیشت، لوازم ضروری زندگی و سوءتغذیه کودکان هزینه شده است.

وی افزود: ۵۰۴ میلیون تومان صدقات نیز در بخش کمک به خرید، ساخت و تعمیرات مسکن نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: ۲۸۸ میلیون تومان از این مبلغ نیز در زمینه ارائه خدمات آموزشی، تحصیلی، فرهنگی و تربیتی مددجویان تحت حمایت این نهاد صرف شده است.

شیخی زاده یادآور شد: هزینه کرد ۴۸ میلیون تومان برای کاریابی و اشتغال نیازمندان و ۲۴۰ میلیون تومان نیز برای کمک به نیازمندان از طریق تعامل با مؤسسات خیریه نیز از دیگر محل‌های هزینه کرد صدقات است.

وی بیان کرد: استفاده از روش‌های الکترونیکی برای تسریع در پرداخت و کاهش هزینه‌های اضافی در نظر گرفته‌شده که این نوع پرداخت از طریق شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و استفاده از نصب اپلیکیشن‌های آپ و سکه امکان‌پذیر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از تمامی نیکوکاران در زمینه مشارکت در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.