وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در کاشان

سرهنگ پاسدار کریم اکبری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در کاشان اظهار داشت: مرحله سوم این رزمایش با توزیع بیش از ۳۱۰۰ بسته غذایی در کاشان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌های غذایی تحویل کمیته امداد، اداره بهزیستی، هیئات مذهبی و مؤسسات خیریه برای توزیع می‌شود، ابراز داشت: دو هزار بسته غذایی توزیع شده به صورت رایگان و یک هزار و ۱۰۰ بسته به صورت نیم بها تحویل مراکز فرهنگی و مؤسسات خیریه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: با اجرای مرحله سوم در مجموع بیش از ۲۲ هزار بسته غذایی در سطح شهرستان کاشان توزیع شده است.

ادای قرض مقروضین در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در کاشان

وی همچنین با اشاره به برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه گفت: در این مرحله قصد داریم با شناسایی خانواده‌هایی که نسبت به پرداخت اجاره بها به دلیل مشکلات اقتصادی ناتوان هستند، با کمک خیرین بخشی از نیازهای آنان را برطرف کنیم.

سرهنگ اکبری در بخش دیگری از سخنان خود بیان اینکه ۱۰ قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان کاشان افتتاح می‌شود، افزود: با اضافه شدن این قرارگاه‌ها تعداد کل قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان به ۲۰ عدد افزایش می‌یابد.

تأسیس قرارگاه جهادی و خدماتی در ۴ روستا و ۱۶ محله شهرستان کاشان

وی با اشاره به تأسیس این قرارگاه‌ها در چهار روستا و ۱۶ محله شهرستان کاشان بیان داشت: این قرارگاه‌ها با محوریت مساجد و با حضور امام جماعت مسجد آن محل یا روستا به عنوان رئیس قرارگاه فعالیت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن تشکر از حضور خیرین و مشارکت‌های مردمی برای کمک به این قرارگاه‌ها یادآور شد: فلسفه وجودی این قرارگاه‌ها که با شعار از مردم، با مردم و برای مردم شکل گرفته است، استفاده از ظرفیت‌های هر محل یا روستا برای رفع مشکلات آن منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.