وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

اهالی شهر بریستون بانی خیریه های این شهر

گاردین گزارش می‌کند
اهالی شهر بریستول بانی خیریه های این شهر شدند! بله درست شنیدید در این روزهای سخت که پاندمی کرونا زندگی همه مردم را به شکلی تحت تاثیر گذاشته است، اهالی شهر بریستول در اقدامی خیرخواهانه از خیریه ورکسوپ این شهر حمایت کرده و با جمع آوری اعانه های نقدی و غیر نقدی توانسته اند بیش از ۱۰ خودرو ون تهیه کنند تا امر کمک رسانی به خانواده های محروم تسهیل شود.
هزینه خرید این ۱۰ خودرو ون که قرار است صرف امور خیریه گردد در اقدامی جالب و توسط یک کمپین آنلاین جمع آوری شده است. یکی از اعضای فعال این خیریه که همیشه از خودرو شخصی برای کمک رسانی به ایتام و خانواده های نیازمند استفاده می‌کرده است به فکر ایجاد یک کمپین آنلاین برای جمع آوری کمک های نقدی برای خرید این ون ها به نفع خیریه ورکسوپ می‌کند که در کمتر از مدت ۳ ماه پول لازم برای خرید این خودرو ها فراهم می‌شود‌
با گسترش فضاهای مجازی و اهمیت شبکه های اینترنتی در زندگی روزمره انسان ها انتظار می‌رود موسسات خیریه وقت و انرژی بیشتری را صرف بهبود و گسترش شبکه های اجتماعی خود بکنند زیرا که پاندمی کرونا به همگان ثابت کرد که پتانسیل اینترنت و شبکه های مجازی بسیار بیشتر از چیزی است که ما فکر می‌کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.