وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

سازمان نجات کودکان و میانمار

سازمان نجات کودکان می‌گوید دو کارمند پس از حمله در میانمار مفقود شده‌اند.

گروه خیریه می گوید که دو نفر از کارکنانش مفقود شده اند و خودروی شخصی آنها در میان چندین مورد سوخته یافت شده است.
یک گروه بشردوستانه مستقر در بریتانیا می گوید که دو تن از کارکنان میانماری آن پس از پیدا شدن بقایای سوخته بیش از ۳۰ نفر در پی حمله ای که ارتش مسئول آن بود، ناپدید شده اند.

در بیانیه ای در روز شنبه، Save the Children گفت که دو تن از کارکنان خود که پس از انجام کارهای بشردوستانه به خانه سفر کرده بودند، در این حادثه در شرق روستای مو سو گرفتار شدند و “مفقود شده اند”.

این گروه گفت: “ما تاییدیه داریم که خودروی شخصی آنها مورد حمله قرار گرفته و سوخته است.”
عکس‌های ادعایی از عواقب قتل عام شب کریسمس در مو سو، درست در خارج از شهرک هپروسو در ایالت کیاه، جایی که پناهجویان از حمله ارتش در آن پناه گرفته بودند، در رسانه‌های اجتماعی در کشور پخش شد و خشم علیه ارتشی را که در فوریه قدرت را به دست گرفتند، برانگیخت.

حساب ها را نمی توان به طور مستقل تأیید کرد. این عکس ها جسد سوخته بیش از ۳۰ نفر را در سه وسیله نقلیه سوخته نشان می داد
میانمار پس از سرنگونی دولت منتخب آنگ سان سوچی، برنده جایزه نوبل، نزدیک به ۱۱ ماه پیش، با ادعای تقلب در انتخاباتی که حزبش پیروز شد، در آشوب بود. به گفته یک گروه نظارت محلی، بیش از ۱۳۰۰ نفر در سرکوب نیروهای امنیتی کشته شده اند.

“نیروهای دفاع مردمی” (PDF) در سراسر کشور برای مبارزه با ارتش پدید آمده اند و نیروهای دولتی را به بن بست خونین درگیری ها و انتقام جویی کشانده اند.

یکی از اعضای یک پی دی اف محلی در مو سو به خبرگزاری فرانسه گفت که جنگنده های آن خودروها را صبح روز شنبه پس از شنیدن اینکه ارتش چندین خودرو را در هپروسو پس از درگیری با جنگجویانش در نزدیکی روز جمعه متوقف کرده بود، پیدا کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.