وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

گره های شما گره گشایی میکند.

مشکلات برای همه ما وجود دارد. گاهی گره در کارها، تمام وقت و انرژی ما را به خود معطوف میکند. اما سنت نذر از سنت های زیبا و دیرینه ایست که مسلمانان همواره به هنگام گرفتاری به آن پناه میبرند.

اما اگر این نذر ما گره از زندگی انسان های دغدغه مند باز کند و مشکلات هموطنانمان را حل کند، آیا نذورات ما را زیبا تر نمیکند؟

اگر بخشی از هزینه مراسم های مذهبی ما مثل مولودی ها و مراسم های عزاداری، صرف گره گشایی از هموطنان ما شود، ارزشمند تر نیست؟

پویش نام نیک بستری را فراهم نموده است که شما نیکوکاران گرامی بتوانید بخشی از هزینه نذورات و مراسم های مذهبی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به موسسات نیکوکاری معتبر اهدا نمایید تا بتوانید علاوه بر این که نذر ها و مراسم های مذهبی خود را زیباتر کنید، گره از مشکلات هموطنان خود نیز بگشایید.

شما میتوانید با مراجعه به پلتفرم نام نیک و انتخاب نوع مراسم خود و همچنین انتخاب سرفصل هزینه مراسم انتخابی شما و بعد از برگزیدن موسسه نیکوکاری مورد نظر در بین موسسات نیکوکاری فعال در سرفصل انتخاب شده، بخشی از هزینه مراسم خود را به پلتفرم نام نیک اهدا نمایید تا لبخند رضایت را بر لبان هموطنان خود بنشانید و نام خود را جاودانه کنید و قهرمان زندگی خود باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.