وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

پلتفرم نام نیک ، بستری برای هدیه کردن لبخند

هزینه مراسم شادی، غم، ترحیم و نذورات خود را به نفع نیازمندان اهدا کنید!

کرونا ما را غافلگیر کرد، همه ما را، آنچنان وارد جریان زندگیمان شد که نفهمیدیم کی؟ کجا و چطور ماسک ها همراه همیشگیمان شد!

شاید کرونا آمده تا ما هم خانه تکانی کنیم و نگذاریم رسوم و آیین آریایی مان در سایه این سختی ها محو شود. جشن و پایکوبی در زمان شادی و سوگواری در زمان غم، آیین دیرینه ماست، بخشی از جریان زندگی که در دلمان آرامش را روان می‌کند و با هم بودن‌هایمان را یادآور می شود. در شادی هایمان میخندیم و جشن میگیریم تا یک شب بیادماندنی بسازیم و در غم خیرات می‌دهیم تا شاید با فاتحه‌ای دل بازماندگان و روح رفتگان مان را شاد کنیم. حال “پلتفرم نام نیک” بار دیگر می‌خواهد رختی نو بر تن این رسم دیرینه بپوشاند، ‌چنان‌که شادی‌هایمان ماندگار شود و نام عزیزانمان بر جریده این عالم حک شود.

پلتفرم نام نیک چیست و چگونه متولد شد؟

با توجه به محدودیت های کرونایی، شرکت آرشیت مهر رایانه تولید کننده نرم افزار های تخصصی موسسات نیکوکاری و خیریه با تعامل با خیریه‌ها و سازمان های مردم نهاد طرف قرارداد با هدف احیای این فرهنگ پسندیده و همچنین گسترش این فرهنگ زیبا، پلتفرم نام نیک را ایجاد نمود تا بدون نفع مالی و صرفا در نقش تسهیلگری، بار دیگر سه ضلع مثلث نیکوکار، موسسات نیکوکاری و افراد نیازمند را قویتر از قبل، گرد هم آورد.

پلتفرم نام نیک از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

۱) اهدای هزینه مراسم های شادی و ترحیم و نذورات به موسسات نیکوکاری

۲) اولین سیستم جمع سپاری مالی (کرادفاندینگ) بدون واسطه

۱) اهدای هزینه مراسم شادی، غم، ترحیم و نذورات به موسسات نیکوکاری

-مگر می شود عزیزی را از دست بدهیم و بار این غم را به‌تنهایی به دوش بکشیم؟

-مگر می شود شادی یکی شدنمان را با عزیزانمان شریک نشویم و سر و صدای خنده هایمان به گوش تمام شهر نرسد؟

-مگر می شود به رسم دیرینه سفره، ملودی و نذورات نداشته باشیم؟

اما با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا چگونه می توانیم مراسم‌های خود را بدون خطر برگزار کنیم؟

“پلتفرم ملی نام نیک” حرکتی خردمندانه و مردمی از طرف شرکت آرشیت مهر رایانه است تا در کنار حفظ آئین‌های مراسم‌های جشن و عزاداری و نذورات از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

در پلتفرم نام نیک شما می توانید هزینه برگزاری هرگونه مراسم را به خیریه های معتبر سراسر کشور اهدا نمایید و هم‌زمان کارت‌پستال دیجیتالی، مخصوص پلتفرم با توضیح دلخواه خود را برای تمام افرادی که دوست دارید در شادی یا غم شما شریک باشند بفرستید.

هزینه ی مراسم‌های شما می‌تواند در موضوع‌های دلخواه خودتان به خیریه موردنظر اهدا شود برای مثال اگر فرزندی می خواهد برای سالگرد فوت پدر خود به کودکان یتیم خیرات دهد می تواند سرفصل ایتام و خیریه مربوطه را انتخاب نموده و مبلغ موردنظر را پرداخت کند و در پایان متن دلخواه خود را روی یک کارت (که توسط نام نیک طراحی شده و در اختیار شما قرار می گیرد)  نوشته و آن را به دوستان و آشنایان بفرستد، تا آن‌ها نیز فاتحه ای نثار روح پدر ایشان نموده و در این امر خیر شریک شوند .

همچنین تازه عروس و دامادهایی که شروع زندگی مشترک خود را جشن می گیرند، می توانند هزینه مراسم خود را در قالب سرفصل خرید جهیزیه به نوعروسان اهدا نمایند و با یک کارت‌پستال دیجیتالی این خبر مسرت بخش را به همه دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند، براستی چه زیباست با آغاز فصل زیبای زندگی مشترک لبخندی از جنس امید بر لبان همنوعان خود بنشانیم.

قابل ذکر است که شرکت آرشیت مهر رایانه در راستای ارتقای فرهنگ امر خیر و حفظ آئین‌های هم‌دردی و همدلی در مراسم‌های زیبای ایرانی و در دل مردم مهربان ایران زمین، پلتفرم ملی نام نیک را راه‌اندازی نموده است و سود این شرکت از نام نیک، تنها حال خوب و امید به گرمای دل‌ نیازمندان در این روزهای سخت است و هیچ درصد و یا سودی از محل پرداخت‌ها دریافت نمی‌ دارد و پرداخت ها مستقیما از درگاه موسسات خیریه معتبر انجام می شود.

۲) اولین سیستم جمع سپاری مالی (کرادفاندینگ)  بدون واسطه

پلتفرم نام نیک را می توان نخستین سیستم جمع سپاری مالی بدون واسطه موسسات نیکوکاری دانست.

تمام موسسات نیکوکاری که از نرم افزار خیریه آرشیت برای مدیریت موسسه نیکوکاری خود بهره می برند، می توانند از این پلتفرم بدون واسطه جمع سپاری مالی استفاده نمایند تا علاوه بر افزایش مشارکت های مردمی، در
آمد موسسه نیکوکاری خود را نیز افزایش دهند. به نوعی نرم افزار خیریه آرشیت می تواند در بستر پلتفرم نام نیک تبدیل به نرم افزار افزایش درآمد موسسات نیکوکاری گردد.

اما سوال اصلی اینجاست که چگونه؟! در جواب باید گفت آن دسته از موسسات نیکوکاری که از پورتال نیکوکاری و مددکاری آرشیت استفاده می نمایند می توانند پروژه ها و کمپین های خود را در سطح ملی با هموطنانمان به اشتراک بگذارند.

در نتیجه تمام کمپین های این موسسات نیکوکاری که از نرم افزار خیریه آرشیت برای مدیریت موسسه نیکوکاری خود بهره می برند، در سطح کشور با نیکوکاران به اشتراک گذاری می شود که این مهم سبب افزایش درآمد موسسات نیکوکاری نیز می گردد.

از طرفی بدون واسطه بودن فرآیند جمع سپاری مالی در پلتفرم نام نیک سبب می گردد تمام مبالغ کمک نیکوکاران بدون واسطه و به صورت مستقیم  و با درگاه پرداخت اختصاصی همان موسسه به حساب موسسه نیکوکاری منتخب واریز گردد.

در انتها باید گفت شرکت آرشیت مهر رایانه با توجه به دغدغه ای که از پس بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در موسسات نیکوکاری پدیدار گشته و با نگاه به ایجاد بستر مناسب برای افزایش درآمد موسسات نیکوکاری، با خلق پلتفرم نام نیک توانسته است قدمی بزرگ در راستای بهبود عملکرد موسسات نیکوکاری بردارد.

به امید سلامتی و سرسبزی

——————————————————————-

لینک ها

شرکت آرشیت مهر رایانه:  https://www.arshitrayaneh.com

نرم افزار خیریه: https://www.arshitrayaneh.com/portal

پلتفرم ملی نام نیک:  http://name-nik.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.