وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

اعلام شماره حساب برای دریافت کمک توسط بیمارستان شهید محمدی

مدیرعامل مؤسسه خیریه سلامت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: این مؤسسه آماده دریافت کمک های مردمی در حمایت از زیرساخت ها و امکانات این بیمارستان است و از مردم می خواهیم که این روزها مراقب کلاهبرداری ها به بهانه ویروس کرونا باشند.

شهاب الدین کلانتری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مؤسسه خیریه سلامت بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به تازگی فعالیت خود را به منظور متمرکز ساختن کمک ها و حمایت های مردمی از این مجتمع بیمارستانی آغاز کرده است و برنامه های مدونی را به منظور کمک به توسعه و ارتقای کیفیت درمان در این بیمارستان که اصلی ترین مرکز درمانی هرمزگان بشمار می رود، آماده و در مواردی نیز به اجرا درآورده است.
وی افزود: اولویت این مؤسسه نیز شناسایی دقیق نیازهای بخش درمان در این بیمارستان با همکاری ریاست این بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است و بحمدالله تاکنون نیز خیران بسیاری برای مشارکت در این امر مهم اعلام آمادگی کرده اند.
مدیرعامل مؤسسه خیریه سلامت بیمارستان شهید محمدی ادامه داد: به لطف خداوند تاکنون نیازسنجی مناسبی از مشکلات و کمبودهای این مجتمع بیمارستانی صورت گرفته و کار در زمینه ایجاد برخی زیرساخت های درمانی در این مجتمع از جمله احداث یک همراه سرای مجهز و اصولی با امکانات ویژه در دست انجام است.
کلانتری از مردم خواست تا با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورمان و به تبع آن در هرمزگان، در صورت تمایل به کمک به مجتمع بیمارستانی شهید محمدی بندرعباس که در خط مقدم مقابله با این بیماری در استان مان قرار دارد، کمک های هر چند ناچیز خود را به حساب این مؤسسه خیریه واریز کنند تا بتوانیم طی یک فرآیند دقیق و قانونی نسبت به تأمین نیازمندی های اولویت دار این بیمارستان اقدام کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.