وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

اعزام کودکان یتیم نیازمند برای یادگیری زبان در ژاپن

یک خیریه ژاپنی در نظر دارد کودکان یتیم تحت پوشش خود را در تعطیلات تابستان برای یادگیری زبان انگلیسی به خارج از کشور اعزام کند.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه عترت بوتراب به نقل از ژاپن تایمز، خیریه ژاپنی آشینگا که وظیفه حمایت مالی در دوران تحصیلی کودکان یتیم را به عهده دارد، تعدای از کودکان را در تعطیلات تابستان برای یادگیری زبان انگلیسی به خارج از کشور اعزام می‌کند. این کودکان والدین خود را در اثر بلایای طبیعی، بیماری و یا خودکشی از دست داده‌اند.
این خیریه اعلام کرده است حدود ۱۰۰ کودک یتیم را به مدت ۱۰ روز در ماه آگوست به خارج از کشور اعزام می‌کند تا در تعطیلات تابستانی زبان انگلیسی را به صورت کاربردی بیاموزند.
دانش آموزانی که می‌توانند در این برنامه ثبت نام کنند، بایستی کم‌تر از ۱۵ سال داشته باشند و در دوره متوسطه تحصیل کنند. تمام هزینه‌های این برنامه توسط خیریه آشیناگا پرداخت خواهد شد.
طی دو ماه گذشته، ۱۱ کودک یتیم از استان‌های فوکوشیما، ایواته و میاگی که والدین خود را در سونامی و زلزله بزرگ ۲۰۱۱ ژاپن از دست داده بودند، برای یادگیری زبان انگلیسی به مدت ۱۰ روز از طرف خیریه آشیناگا به فیلیپین اعزام شدند.
یو نیتا، ۱۴ ساله، از شهر ریکوزنتاکاتا واقع در استان ایواته، یکی از دانش آموزانی است که در این سفر حضور داشته و می‌گوید اوقات خوشی را در فیلیپین سپری کرده و حتی بیش از گذشته به مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی علاقمند شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.