وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

نرم افزار مدیریت خیریه مسجد

مساجد، پتانسیلی بالا در زمینه امر خیر

مساجد یکی از مراکز فرهنگی و مذهبی بسیار تاثیر گذار در محله های شهر ها و روستا ها هستند و از این نظر اکثریت ساکنان هر محله ای در شهرها و روستاها، به مساجد محله خود اعتماد کامل دارند. از این نظر مساجد و حسینیه ها دارای یک پتانسیل فوق العاده به منظور راهبری امور خیریه را دارند. اما اگر این توانایی و پتانسیل بالای مساجد در انجام امور خیر دست کم گرفته شود و به صورت سنتی فرآیند های خود را مدیریت نمایند، به مرور زمان به دلیل عدم شفافیت، اعتماد عمومی را از دست خواهند داد.

در نتیجه مدیران مساجد باید بتوانند فرآیند های جاری خیریه مسجد خود را به صورت مکانیزه مدیریت نمایند.

 

چگونه خیریه مسجد خود را مکانیزه نماییم؟

مکانیزه شدن فرآیند ها در خیریه های مساجد، نیازمند استفاده از تکنولوژی و بهره‌مندی از دانش روز است. استفاده از یک نرم افزار مدیریت خیریه مسجد میتواند گزینه مناسبی برای مدیران مساجد دارای خیریه باشد.

با استفاده از این نرم افزار تمام فرآیند های جاری خیریه مساجد، حالت استاندارد و مکانیزه به خود خواهد گرفت. همچنین یک سامانه مدیریت خیریه مساجد خوب، میتواند در زمینه افزایش مشارکت های مردمی نیز مفید باشد و به مساجد کمک کند با توجه به محدودیت های بودجه ای، منابع مالی جدیدی کسب نمایند.

 

نرم افزار مدیریت خیریه مسجد، موتور پیشرفت

زمانی که فرآیند های یک خیریه مسجد مکانیزه می‌شود، هیچ یک از اقدامات آن دیگر قائم به فرد نبوده و تمام فرآیند ها در مسیری مشخص توسط سیستم انجام میشود.

هم چنین سیستم مدیریت خیریه مسجد، باید بتواند با ارائه ابزار های گوناگون، نظیر سیستم تعریف کمپین کمک، امکان پرداخت آنلاین، مدیریت مددجویان و نیکوکاران، اپلیکیشن موبایل اختصاصی و… صفر تا صد فرآیند های موسسه را تحت پوشش قرار دهد و علاوه بر آن به افزایش عائدی موسسه نیز کمک کنند.

 

 

 

سیستم مدیریت مددجویان مسجد، مددکاری مکانیزه

شما با استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه مساجد، قادر خواهید بود به راحتی مددجویان موسسه خود را ثبت نموده و تمام اعضای خانواده آن ها را تحت پوشش قرار دهید و پس از پرونده سازی الکترونیک، آن ها را کدگذاری نمایید. همچنین تمام خدمات ارائه شده برای پرونده های مددکاری قابل گزارش است و روند توانمندسازی خانواده های تحت پوشش خیریه مسجد کاملا قابل رصد است.

همچنین شما میتوانید جزئیات خدمات ارائه شده به هر خانواده را در بازه های زمانی مشخص مشاهده نمایید و میزان هزینه موسسه برای پرونده مذکور را مشاهده نمایید.

 

سیستم مدیریت سفارشات تاج گل، گل پیروزی در امر خیر

پدیده سفارش تاج گل توسط نیکوکاران و همچنین هزینه شدن مبلغ جمع آوری شده از طریق به نفع موسسات نیکوکاری، پدیده ای پول ساز و درآمد زا برای موسسات نیکوکاریست. ورود حرفه ای خیریه های مساجد به این زمینه می‌تواند به شکل معجزه آسایی منابع مالی را افزایش دهد. هر مسجد میتواند برای مراسم هایی که برگزار میکند، تاج گل هایی را ارائه دهد و در انتهای مراسم و پس از تعمیر، آن را برای مراسم دیگری استفاده نماید. مدیریت این فرآیند که سال ها در موسسات نیکوکرای در حال انجام است، نباید به صورت دستی انجام شود و باید با استفاده از یک سیستم مدیریت تاج گل خیریه های مسجد، اصولی و مکانیزه انجام گردد.

 

سامانه مدیریت خیریه مسجد آرشیت

این سامانه به موسسات تحت نظارت مساجد کمک میکند تا تمام فرآیند های خود را از ثبت مددجویان و صحت سنجی آن ها و هم چنین ثبت نیکوکاران و دریافت آنلاین مبالغ کمک آن ها، مدیریت نمایند.

این نرم افزار به شما کمک می‌کند به راحتی کمک های مردمی خیریه مسجد را افزایش دهید و با روش های گوناگون اقدام به دریافت کمک های مردمی نمایید و یا با تعریف کمپین، نیاز های ضروری مسجد را از طریق کمک های مردمی تامین نمایید.

 

جهت استفاده از نرم افزار مدیریت خیریه آرشیت، با شماره ۰۲۱۳۴۲۶۹۰۰۰ تماس بگیرید تا کارشناسان آرشیت در زمینه نحوه تهیه نرم افزار، شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.