وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

اجرایی شدن طرح مهر تندرستی در استان کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ طرح مهر تندرستی در مناطق محروم کرمانشاه همزمان با دهه فجر اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری طرح مهر تندرستی همزمان با دهه فجر در مناطق محروم شهر کرمانشاه خبر داد.وی افزود: اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و همزمان با ششمین روز از دهه فجر با حضور کادر پزشکی در مناطق محروم اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه اظهار کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات دارویی و درمانی بیماران مناطق محروم ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: طرح مهر تندرستی یکی از طرح‌هایی است که توسط اوقاف به صورت مستمر در حال اجرا شدن است.وی افزود: هزینه اجرای این طرح از محل عواید موقوفه «عبدالاحد کرکوکی» است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: این طرح در مناطق دولت‌آباد «مسجد امیرالمؤمنین(ع)»، شاطرآباد «مسجد نورالحسین و قمربنی‌ هاشم»، حکمت‌آباد «مسجد المهدی(عج)»، مسکن مهر سجادیه «مسجد امام سجاد(ع)»، جعفرآباد «مسجد امام جعفر(ع)» در روز پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۹ لغایت ۱۳ اجرا می‌شود.وی در پایان بیان کرد: هدف از این طرح اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در بخش دارو و درمان و کمک به مراکز درمانی از محل موقوفات دارای نیات مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.