وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

کمپین گوشیتو نیمکت کن در رشت

مرکز نوآوری دانش آموزی مارلیک و مؤسسه مردم نهاد آوای امیدیار گیل با هدف کمک به دانش آموزان مستعد نیازمند، پویش گوشیتو نیمکت کن را به منظور اهدا یا امانت گوشی و تبلت را در گیلان راه اندازی کرده است.

این مرکز در همین راستا فراخوانی عمومی منتشر و شهروندان گیلانی خواست برای شرکت در پویش گوشیتو نیمکت کن ، اگر گوشی هوشمند و یا تبلت قابل استفاده‌ای دارند با مهربانی چند ماهی در اختیار کودکان و نوجوانان این استان قرار دهند تا آنها در روزهای سخت دوری از مدرسه به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، از یادگیری عقب نمانند.

دانش‌آموزان مدنظر برای اهدای این لوازم کمک آموزشی بر اساس پارامترهای مختلف مانند پایه تحصیلی، کیفیت نمرات در طول سال یا سال‌های گذشته، تعداد دانش‌آموز در هر خانواده انتخاب می‌شود.

شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی ارسال کمک‌های خود با این شماره‌ها ۰۹۰۵۵۶۰۹۷۰۱ – ۰۱۳-۳۴۹۴۶ تماس بگیرند. همچنین با حمایت و همراهی مؤسسه خیریه ایزد دوستان شمال امکان دریافت کمک‌های نقدی همراهان پویش «گوشیتو نیمکت کن» فراهم شده و شهروندان نوع خیر می‌توان کمک‌های نقدی خود را به شماره ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۸۲۱۶۸۴ و یا شماره حساب ۶۴۰۵۷۱۰۲۷۸۴۶۱۳ واریز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.