وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

چالش خیریه های حمایت از حیوانات در دنیای پسا کرونا

 

کرونا به صورت ناجوانمردانه ای به زندگی همه ما حمله کرد ویروسی که بیشتر از ۲ سال است زندگی مردم جهان را زیر و رو کرده است و حتی بر زندگی دیگر جانداران نیز اثرات مخربی گذاشته است.

بی بی سی گزارش کرده است که یکی از خیریه های حمایت از حیوانات بریتانیا با چالش جدیدی روبرو شده است و آن تقاضا برای به سرپرستی دادن حیوانات خانگی در دوران پاندمی کرونا که در این دو سال چند برابر شده است و بسیاری از خانواده ها به دنبال سرپرست جدیدی برای حیوان خانگی خود هستند.

فقط در چند هفته گذشته درخواست برای واگذاری سگ های خانگی ۳۸ درصد افزایش داشته است و به دلیل شرایط کرونایی جامعه میزان افرادی که حاضر به سرپرستی گرفتن حیوانات دیگر هستند نیز به شدت کاهش پیدا کرده است.

این خیریه در گزارش خود اذعان داشته است که بسیاری از خانواده ها به دنبال به سرپرستی گرفتن حیوانات بعد از عادی شدن شرایط پاندمی می‌باشند.

از طرفی قیمت توله سگ های خانگی هم به شدت افزایش پیدا کرده است و بعضی افراد به دلیل اینکه بیشتر اوقات را در خانه سپری می‌کنند ترجیح می‌دهند یک سگ همراه خود داشته باشند و قیمت توله سگ ها دو برابر شده است و به طور متوسط هر سگ به قیمت ۱۸۰۰ پوند خرید و فروش می‌شود.

از چالش های دیگر خیریه های حمایت از حیوانات ایجاد پناهگاه های موقت برای حیواناتی است که به هر دلیل صاحب خود را به دلیل کرونا از دست داده اند و در انتظار سرپرست جدید هستند.

بسیاری از خیریه های حمایت از حیوانات بریتانیا درخواست کمک های مردمی کرده اند زیرا هزینه های نگهداری از این حیوانات چند برابر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.