وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

تعطیلی بزرگترین خیریه تامین کننده غذا در کانادا

بزرگترین خیریه فراهم کننده غذای کانادایی در معرض تعطیلی اجباری
از سال ۲۰۱۳ خیریه ۵n2 به صورت مستمر و بدون حتی یک روز تعطیلی در حال غذا رسانی و تهیه خواروبار برای نیازمندان شهر تورنتو کاناداست. این خیریه کانادایی که از اجتماع ده ها داوطلب کانادایی تشکیل شده است هفت روز هفته در حال تهیه مایحتاج نیازمندان تورنتو است و حتی پس از دوران کرونا و قرنطینه سراسری در کانادا نیز یک روز تعطیل نشد.
دیوید بنیانگذار این خیریه که سال ۲۰۰۷ به کانادا مهاجرت کرده است می‌گوید که بیشتر از ۵۰ درصد نیازمندان تحت پوشش این خیریه مهاجرانی هستند که تازه به کانادا مهاجرت کرده اند و در گیر و دار مهاجرت می باشند و این خیریه در هفته به حدود ۳۲۰۰ مهاجر خدمات خواروبار ارائه می‌کند. حتی جدیدا این خیریه زمین هایی را خریداری کرده است و در آنها اقدام به کاشت سبزیجات و صیفی جات کرده است تا با هزینه کمتر مایحتاج نیازمندان را فراهم کند. این خیریه حتی آموزش های باغبانی هم به نیازمندان می‌دهد تا بتوانند مواد غذایی خود را تهیه کنند. یکی از افراد دیابتی تحت پوشش این خیریه می‌گوید که تمام میوه و سبزیجات مورد نیازش را از این خیریه دریافت می‌کند چون قادر به خوردن برنج و پاستا به دلیل دیابت نیست.
حال با مشکلی که برای املاک تحت کنترل این خیریه به وجود آمده است ، نگرانی ها در مورد تهیه مایحتاج نیازمندان شهر تورنتو فزونی گرفته است.
دیوید صاحب امتیاز این موسسه خیریه به تمام آژانس های املاک تورنتو سپرده است تا فضایی حداقل به اندازه ۷۰۰ متر برای این خیریه پیدا کنند تا بتوانند سریع تر نقل مکان کنند و مشکلی در مسیر کمک رسانی به نیازمندان بوجود نیاید.
بدون این خیریه هزاران نیازمند کانادایی دچار سوءتغذیه خواهند شد و امید است هرچه زودتر ملک مناسبی برای این خیریه پیدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.