وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

تقویت سرمایه های اجتماعی به وسیله موسسات خیریه

به نقل از تابش و نقش موسسات خیریه در جامعه موجب تقویت سرمایه های اجتماعی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از موسسه خیریه آبشار عاطفه ها این شهرستان بازدید و دیدن به عمل آورد و از نزدیک در جریان نحوه ارائه کمک به متقاضیان قرار گرفت.
محمدرضا تابش در این بازدید با تأکید بر توانمندسازی و ساماندهی کمک ها و فعالیت های عام المنفعه در سطح این شهرستان، اظهار داشت: افزایش سطح همیاری های مردمی، تعاملات جمعی و اجتماعی می تواند باعث ترویج بیش از پیش امور خِیر و کاهش بخشی از مشکلات جامعه شود.
وی؛ همت نیکوکاران، خیرین و برخی از مدیران واحدهای صنعتی شهرستان اردکان در کمک به حل مشکلات اقشار آسیب پذیر را تحسین و تصریح کرد: مؤسسات خیریه علاوه بر تقویت سرمایه های اجتماعی در شناسایی و رفع نیازهای نیازمندان واقعی نیز مؤثر هستند.
این مقام مسئول در پایان، گفت: در شهرستان اردکان کمک های خوبی از طریق خیرین و بخش خصوصی انجام می شود که امیدوارم برنامه ریزی مناسبی در راستای حل مشکلات مردم نظیر درمان، تهیه جهیزیه و… صورت گیرد.
گفتنی است که به پاس پیگیری و کمک های نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی به این خیریه در جهت ارائه کمک های معیشتی، درمانی و جهیزیه به نیازمندان، هدیه و لوح یادبودی به وی اهداء شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.