وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

فعالیت های بشردوستانه خیریه QC

خیریه قطری QC در اقدامی بشردوستانه فعالیت های آموزشی و فرهنگی گسترده ای را برای ایتام بازمانده از خانواده های جنگ زده بوسنی و هرزگوین ترتیب داده است. اعضای این فعالیت خیرخواهانه همگی ایتام خانواده های جنگ زده بوسنی و هرزگوین هستند و قرار است در برنامه های آموزشی، مهارتی و همچنین رویدادهای ورزشی شرکت کنند. هدف این موسسه خیریه افزایش توانمندی ایتام و آماده نمودن آنها برای ورود به جامعه است. فعالیت های غیر آموزشی نیز برای ایتام این موسسه خیریه در نظر گرفته شده است از جمله بازدید از اثار باستانی شهرهای مختلف اروپا و موزه های مطرح میباشد. یکی از مهمترین برنامه های آموزشی تابستانه که کودکان زیادی از آن استقبال کرده اند، برنامه نویسی است. آنیدا یکی از ایتام این موسسه خیریه اظهار داشته که برنامه نویسی رویای همیشگی وی بوده است و به دلیل مشکلات معیشتی قادر به شرکت در کلاس های خصوصی برنامه نویسی را نداشته است و موسسه خیریه قطری فرصتی را برای وی فراهم کرده است تا حس کند اون نیز مهم است و به استعداد های او نیز توجه می‌شود.
این موسسه خیریه قطری فضاهای سربسته بزرگی را برای اجتماع ایتام و شرکت در رویدادهای فرهنگی و ورزشی طراحی کرده است که همگی به سیستم های رایانه ای و مربیان دلسوز مجهز می‌باشند.
این اقدام موسسه خیریه قطری در سطح بین المللی باعث جلب توجه بسیاری از کشورهای حوزه خلیج فارس شده است تا بیش از پیش به سرمایه گذاری بر ایتام با استعداد فکر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.