وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

تاثیر به سزای خانه های مشارکت مردم بر ارائه خدمات سلامت

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  دومین نشست روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت سراسر کشور باحضور مسئولان وزارت بهداشت، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل سیاسی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان استانی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و روسای خانه های مشارکت مردم در سراسر کشور در سالن اجتماعات هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

 

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ابتدای این همایش ضمن تبریک هفته دولت و خیرمقدم به ویژه دبیر شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور و مدعوین وزارت بهداشت، مسئولان خانه های مشارکت مردمی سراسر کشور، اظهار کرد: خانه های مشارکت مردمی، بازوی پرتوان دانشگاه علوم پزشکی در راستای خدمات دهی به مردم شریف استان ایلام است.

محمد کریمیان افزود: برای کمک به انجام رسالت سازمان های مردم نهاد استان و خانه مشارکت مردمی و حفظ شان و منزلت آنان از سوی دانشگاه علوم پزشکی فضای مناسب در اختیار آنان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: یکی از مباحثی که همه آن با جدیت برای تحقق آن تلاش کنیم، ایجاد روحیه نشاط و همدلی در جامعه در شرایط سخت پس از تحریمهای ناجوانمردانه دشمنان است که خوشبختانه حوزه مشارکت های مردمی در سطح کشور به خوبی در این رابطه به شایستگی عمل نموده اند که قابل تقدیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: ارائه خدمات مختلف از سوی موسسات خیریه با همکاری دانشگاه و سازمان‌های مردم نهاد فرصتی مغتنم بوده که با همدلی و همراهی برای تحقق اهداف مشارکت‌های اجتماعی در سطح استان تلاش شده است.

کریمیان تصریح کرد: خوشبختانه دانشگاه بحث مشارکتهای اجتماعی را جدی گرفته و در این زمینه تمام حمایت و پشتیبانی خود را از فعالیت‌های اقدامات حوزه مشارکت‌های اجتماعی به کار گرفته و حاصل آن ارتقاء سطح جایگاه مشارکت های اجتماعی در سطح استان در حوزه سلامت بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.