وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

نخستین نرم افزار پیش‌رونده(PWA)موسسات نیکوکاری

نرم افزار PWA چیست؟

نرم افزار های پیش رونده یا PWA اصطلاحیست که برای نسل جدید نرم افزار های تلفن همراه استفاده میشود. این تکنولوژی همزمان با ورژن ۵۵ مرورگر chrome پدیدار گشت و به نوعی یک انقلاب در زمینه نرم افزار های تلفن همراه است.

دلیل آنکه نرم افزار های پیش رونده را یک انقلاب در زمینه نرم افزار هایتلفن همراه میدانند این است که به ره برداری از این نرم افزار ها به هیچ عنوان نیاز به نصب نداشته و هیچگونه محدودیتی در سیستم عامل تلفن های همراه و ورژن اندروید یا IOS تلفن های همراه، ندارد.

از این رو و به دلیل سادگی استفاده و همچنین توسعه این نرم افزار ها برای همه ی پلتفرم های کامپیوتر های شخصی و تلفن های همراه، میتوان حقیقتا آن را یک انقلاب در زمینه نرم افزار دانست.

اما چندیست که یک شرکت ایرانی این تکنولوژی را در زمینه موسسات نیکوکاری شخصی سازی نماید.

نخستین نرم افزار پیش رونده موسسات نیکوکاری

شرکت آرشیت مهر رایانه پس از قریب به ۱۵ سال فعالیت در زمینه موسسات نیکوکاری و در ادامه فعالیت های نوآورانه خود در زمینه گسترش فرآیند های مکانیزه در موسسات نیکوکاری، با استفاده از تکنولوژی PWA بر مشکلاتی که تحریم ها برای توسعه اپلیکیشن های موبایل ایجاد نموده اند فایق آمده و به کمک این تکنولوژی، حس خوب کمک به دیگران را به تمام آحاد جامعه هدیه میدهد.

ویژگی مثبت این موضوع آن است که موسسات نیکوکاری و خیریه از این به بعد یک نرم افزار اختصاصی در تلفن همراه خیرین خود دارند که از این حیث تاثیر به سزایی در افزایش رضایت خیریه نیز دارد.

چگونه میتوانیم از این نرم افزار در موسسه خیریه خود استفاده کنیم؟

این نرم افزار ویژه موسسات نیکوکاری پیش‌رو و شفافی هستند که از پورتال نیکوکاری و مددکاری آرشیت بهره میبرند. دلیل این موضوع آن است که اتصال این نرم افزار به پورتال نیکوکاری و مددکاری آرشیت، میتواند موسسات نیکوکاری را تبدیل به یک موسسه خیریه در سطح استاندارد های بین المللی نماید که به کمک آن بتوانند حتی کوچکترین فعالیت های خود را به صورت کامل و مکانیزه مدیریت نمایند.

در نتیجه برای استفاده از این نرم افزار احتیاج به بهره مندی از پورتال نیکوکاری است.

جهت آشنایی با پورتال نیکوکاری و مددکاری آرشیت و آشنایی کامل با این نرم افزار به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.