وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

مرکز خیریه ویژه کودکان اوتیسم در سرای محله شاهد افتتاح شد.

مرکز خیریه ویژه کودکان اوتیسم در سرای محله شاهد واقع در منطقه ۷ طی مراسمی به همت ناحیه یک و با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی و جمعی از مدیران و شورایاران این منطقه افتتاح شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان این مراسم فائزه دولتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، گفت: با همکاری و مشارکت شورایاران اقدامات خوبی در محله شاهد رخ داده که حضور موسسه ارمغان حیات شکوفه‌ها در سرای محله و ارائه خدمات ویژه به کودکان اوتیسم یکی از این رویداد‌های فرخنده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌هایی که فرزندانشان با اختلال اوتیسم روبرو هستند مسائل و مشکلات زیادی را پیش روی خود دارند، تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلاتی که در خصوص این بیماری وجود دارد اطلاع رسانی نامناسب در این زمینه است.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: فعالیت حداکثری موسسات از این دست امری بسیار ضروری است تا خانواده‌هایی که نیازمند کمک یا آموزش هستند به این مراکز مراجعه کنند.
وی عنوان کرد: دو طبقه از سرای محله شاهد را در اختیار موسسه ارمغان حیات شکوفه‌ها قرار داده ایم تا این موسسه دوره‌هایی از قبیل: کاردرمانی، گفتار درمانی، اتاق شن، اتاق تاریک و … را به صورت رایگان به متقاضیان ارائه کند.

دولتی در پایان تاکید کرد: امید است با افتتاح مراکز بیشتر خدماتی در منطقه و شهر تهران شاهد افزایش آگاهی شهروندان باشیم و همچنین با ارائه خدمات به خانواده‌ها و افراد دارای اختلال اوتیسم بتوانیم کمک هرچند کوچکی به این افراد کرده باشیم.

گفتنی است شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۴۹۶۸۵۱ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.