وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

دستگاه حضور و غیاب خیریه

  • دستگاه حضور و غیاب چیست؟

سیستم های مدیریت تردد یا سیستم های پایش حضور و غیاب، به شرکت ها و سازمان های مردم نهاد کمک میکنند تا بتوانند به راحتی وضعیت تردد پرسنل خود را پایش نمایند و همچنین با دریافت گزارش، ساعات کاری پرسنل خود را بررسی نمایند.

سیستم های حضور و غیاب به شرکت ها و موسسات نیکوکاری کمک می‌کنند تا یک دید جامع از وضعیت کاری پرسنل خود داشته باشند. هم چنین این سیستم ها به پرسنل نیز کمک میکند تا ساعات کاری خود را مشاهده نمایند و نسبت به حق و حقوق قانونی خود آگاهی کامل را داشته باشند.

 

 

  • لزوم استفاده از دستگاه حضور و غیاب

به صورت کلی اهمیت استفاده از دستگاه های حضور و غیاب برای دو دسته آشکار است: یکی مدیران شرکت ها و موسسات و دیگری پرسنل فعال در این مراکز

  • اهمیت دستگاه های نظرسنجی برای مدیران شرکت ها و موسسات:

مدیران شرکت ها و موسسات می‌توانند به راحتی و با هزینه ای اندک از این سیستم ها استفاده نمایند و به راحتی وضعیت تردد پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهند.

مدیران می‌توانند به راحتی گزارشات آماری از مجموع ساعت کاری کارمندان را مشاهده نمایند و به راحتی نسبت به سیاست های تشویقی و تنبیهی اقدام کنند.

همچنین میتوان سیستم جبران خدمت و نظام حقوق و دستمزد پرسنل را بر اساس گزارشات ارائه شده توسط این سیستم ها انجام داد.

  • اهمیت دستگاه های نظرسنجی برای پرسنل شرکت ها و موسسات:

پرسنل می‌توانند به راحتی ساعات تردد و مجموع ساعات کاری خود را در این سامانه ها مشاهده نمایند. با وجود این سیستم، پرسنل به صورت کامل از حق و حقوق خود آگاه خواهند شد و بر اساس گزارشات تردد، نسبت به آن اقدام خواهند نمود.

 

 

 

  • انواع سیستم های نظرسنجی و نحوه عملکرد آنها:

 

  • سیستم های حضور و غیاب بیومتریک:

این سیستم ها معمولا با استفاده از اثر انگشت پرسنل کار میکنند. پرسنل برای ثبت ساعت کاری خود باید در هنگام ورود و خروج، با استفاده از اثر انگشت خود اعتبارسنجی شوند.

این سیستم ها معمولا از امنیت بالایی برخوردارند، اما بهداشتی نیستند.

 

  • سیستم های حضور و غیاب با کارت های فیزیکی:

در این سیستم ها، اطلاعات پرسنل بر روی کارت های مغناطیسی درج می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از این کارت ها ساعت ورود و خروج خود را ثبت نمایند.

این سیستم ها امنیت پایین تری دارند، زیرا امکان آن وجود دارد که پرسنل با استفاده از کارت های یکدیگر اقدام به ثبت حضور و غیاب پرسنل دیگر نمایند.

 

  • سیستم های حضور و غیاب با تلفن همراه:

این سیستم ها یکی از بهترین سیستم های حضور غیاب موجود هستند. زیرا تلفن همراه پرسنل یک ابزار کاملا در دسترس است که امکان تقلب را بسیار کم خواهد کرد. در این سیستم ها، اتصال تلفن همراه پرسنل به شبکه وای فای مربوط به شرکت یا موسسه حکم ورود و خروج را دارد.

 

 

  • اهمیت دستگاه های حضور و غیاب در موسسات نیکوکاری:

تفاوت عمده موسسات نیکوکاری با شرکت ها در آن است که پرسنل این موسسات دو دسته هستند. عده ای پرسنل موظفی اند و عده دیگر پرسنل داوطلبی هستند.

طبیعتا باید جبران خدمت برای پرسنل داوطلب بر اساس ساعت کار داوطلبانه آنان باشد. البته این جبران خدمت برای پرسنل داوطلبی با پرسنل موظفی بسیار متفاوت است و دارای استاندارد های بسیار متفاوتی است.

موسسات می‌توانند با استفاده از دستگاه حضور و غیاب خیریه، ساعت رفت و آمد پرسنل موظفی و داوطلبانه خود را مشاهده نمایند و نظام جبران خدمت هر یک از این دو دسته را تبیین نمایند.

 

 

  • دستگاه حضور و غیاب ویژه موسسات نیکوکاری:

دستگاه های حضور و غیاب آرشیت، به موسسات نیکوکاری کمک میکند تا به راحتی تردد پرسنل خود را مشاهدهه نمایند و گزارشات دقیقی از تردد کارمندان موسسه داشته باشند.

هزینه خرید این دستگاه برای موسسات نیکوکاری به دلیل تخفیف ویژه ای که شرکت آرشیت مهر رایانه برای موسسات نیکوکاری در نظر گرفته است، بسیار اندک است.

 

جهت اطلاع از قیمت و تهیه دستگاه حضور و غیاب ویژه موسسات نیکوکاری کافیست با شماره ۰۲۱۳۴۲۶۹۰۰۰ تماس حاصل بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

1 دیدگاه در “دستگاه حضور و غیاب خیریه

فقر معیشتی را ریشه کن کنیم

فقر معیشتی بدترین نوع فقر است. تا به حال گرسنه مانده ای؟ آنقدر که وقتی چشمانت لقمه ای را ببیند آب دهانت را قورت بدهی و وقتی بوی غذا به مشامت برسد دلت ضعف برود نه! آنقدر که یادت رفته باشد فرق طعم گوشت با مرغ چیست البته اگر خورده باشی و فقط اسمشان را از بزرگتر ها نشنیده باشی! فقر معیشتی یعنی از گرسنگی نای حرکت نداشته باشی و آنقدر از نظر اقتصادی خانواده ات ضعیف باشد که نتوانی گلوی خشکت را با لیوانی از آب آرامش دهی و چشمانت دنبال چیزی نرم تر از ریگ برای جویدن بگردد تا بتوانی زنده بمانی و نتوانی به چیزی جز خوردن فکر کنی!

فقر معیشتی بستر نا امیدی و مرگ است، اگر پدر یا مادر نیستی، یک لحظه خودت را جای پدر و مادرت بگذار، تصور کن تب کرده ای و پدرت توانایی خرید دارو برای تو ندارد و از مادرت کاری جز دعا برای تو ساخته نیست. در تب دست و پا می زنی و می بینی که پدرت برای فرار از خانه به اعتیاد روی آورده و نور چشمان مادرت از نا امیدی با گریه خاموش شده و آنوقت است که آرزوی مرگ میکنی شاید بعد از مرگ دنیای بهتری در انتظارت باشد!

راه حل ریشه کن کردن فقر معیشتی این درخت سوخته زندگی اجتماعی، در دستان گرمی است که می داند وقتی کسی زمین افتاده و نمی تواند بلند شود، به کمک احتیاج دارد و گره ای که به دست ظلم و نابرابری های اجتماعی در مناطقی مثل کتیج ایجاد شده تنها به دستان نیکوکاری باز خواهد شد که می داند ریشه کن کردن فقر معیشتی تنها یک راه دارد و آن راه جمع کردن نیروی دستانمان در تبری است که دسته اش از جنس ایمان به خوشبختی و تیغه اش کمک های مالی متمرکز ماست و هر ضربه اش که بر ریشه درخت سوخته فقر معیشتی فرو می آید همتی است مردانه که در خط مقدم لبه تیغه، که موسسه خیریه است جمع شده تا فقر معیشتی را ریشه کن کند. بیایید نگذاریم لبه این تبر کند شود.

چنان که استاد شاعران رودکی می فرماید:

مردی نبود فتاده را پای زدن گر دست فتاده ای بگیری مردی

نیکوکار عزیز برای برداشتن سنگی از سنگ های پیش پای نیازمندان و یاری دست هایی که برای گرفتن دستان آنها به سوی شماست لطفا در این قسمت کلیک نمائید
تماس:۰۹۱۵۹۹۷۴۰۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.