وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

کوهنوردی برای خیریه؛ صعود به ۱۲ قله توسط کودک ۶ ساله

پسر ۶ ساله اقدام به کوهنوردی برای خیریه کرد و توانست ۱۲ قله بلند بریتانیا را فتح کند. پسربچه ای شش ساله برای خیریه از ۱۲ قله مرتفع بریتانیا که معادل صعود به قله اورست است بالا رفته است. اسکار بارو با صعود به قله‌های اسکافل پایک و اسنودون، به ترتیب بلندترین قله‌های انگلستان و ولز، در ساعت ۱۳:۰۰ BST به قله بن نویس رسید.

پسر اهل لنکستر، که بیش از ۳۱۰۰۰ پوند برای آسایشگاه کودکان Derian House در Chorley جمع آوری کرده است، می خواهد “کودکان ضعیف به تعطیلات بروند”. اسکار به پدر مت گفت که او اکنون می خواهد “جوان ترین فردی باشد که به اورست صعود کرده است”. او در آستانه آخرین صعود خود گفت: “این بزرگترین کوه در بریتانیا است و ممکن است برف در بالای آن باشد.”

اسکار توسط کارکنان دریان هاوس، که به بیش از ۴۰۰ کودک در سراسر شمال غرب انگلستان مهلت می دهد و مراقبت های پایان زندگی را ارائه می دهد، به عنوان تشکر از زحمات او، جایزه ویژه ای دریافت کرد. وی با بیان اینکه من یک نشان بسیار ویژه گرفتم و می خواهم آن را به مدرسه ببرم. او افزود: می خواهم بچه های ضعیف در تعطیلات خود به شنا بروند.

چالش های کوهنوردی برای خیریه

اسکار در طول چالش خود از بسیاری از لحظات مورد علاقه خود صحبت کرد.

او گفت: «زمانی که Helvellyn را در ناحیه دریاچه انجام دادم)، تقریباً منفجر شدم و پدربزرگ و بابا مجبور شدند من را نگه دارند.

اسکار گفت که کوهنوردی گلایدر فاور در اسنودونیا را دوست دارد. زیرا “واقعاً شیب دار بود و باید با دستان خود از بخش ها بالا بروید”.

او افزود که به دلیل برف عمیق، بالا رفتن از Cairn Gorm در اسکاتلند را “سخت ترین” دانسته است.

“ما یک گلوله برفی غول پیکر از من بزرگتر ساختیم و از تپه به پایین غلتیدیم!”

آقای بارو گفت: “اسکار همیشه فعال بوده است، او راگبی، شنا، دوچرخه سواری بازی می کند. او این استقامت دیوانه کننده و انرژی بی پایان را دارد.

آقای بارو ۳۸ ساله گفت: «او در مدرسه درباره سر ادموند هیلاری، یکی از اولین مردانی که قله اورست را فتح کرد، یاد می‌گرفت و تصمیم گرفت که می‌خواهد جوان‌ترین کسی باشد که تا به حال آن را فتح کرده است.

من به او توضیح دادم که چرا این ممکن است کمی دشوار باشد، اما نمی‌خواستم رویاهای او را به هم بزنم، بنابراین برنامه‌ای برای صعود به بلندترین کوه‌های بریتانیای کبیر ارائه کردیم.»

اسکار همچنین مادر ۳۷ ساله اش کیم و پدربزرگ مارک ۶۷ ساله را در سفر خود همراهی می کردند.

خواهر سه ساله او آدا نیز چندین بار حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • خانه
  • اخبار
  • کوهنوردی برای خیریه؛ صعود به ۱۲ قله توسط کودک ۶ ساله