وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

چالش ۹ روزه آتش نشانان جهت کمک به خیریه های سرطان

آتش نشانان برای خیریه های سرطان ۱۰۰۰ مایل سواری می کنند.

تیمی متشکل از چهار آتش نشان فعلی و سابق در حال آماده شدن برای ۱۰۰۰ مایل سواری جهت جمع آوری پول برای خیریه های سرطان هستند.

در این چالش نه روزه، گروهی که با نام چهار آمیگو شناخته می‌شوند، روز شنبه از Lands End به جان اوگروتز می‌روند. پیتر هاسلم، استیو هورسلی، ریچارد بیچ و استیو نات خدمه جمع آوری کمک های مالی را تشکیل می دهند.

این پس از آن اتفاق می افتد که پسر آقای هاسلم، تد، در سه سالگی به لنفوم بورکیتز مبتلا شد.

این کودک نوپا، اهل ساتون کلدفیلد، به دلیل سرطان مرحله ۴ روی ویلچر محبوس شده است.خانواده او پس از اینکه تد شروع به تجربه درد شدید در ناحیه کمر کرد، این خبر ویرانگر را دریافت کرد.

آقای هاسلام پدر سه فرزند گفت: زمانی که پس از هشت روز تشخیص داده شد، برای نجات ستون فقراتش خیلی دیر شده بود، زیرا اندازه تومور هر ۲۵ ساعت دو برابر می شد و در این زمان طول آن به ۱۰ سانتی متر می رسید.

پس از اینکه به اشتباه به آنها گفته شد که تد به مراقبت تسکینی نیاز دارد، خانواده با چالش های بیشتری روبرو شدند. این تفنگدار ۴۹ ساله سابق افزود: این دوره سخت ترین دورانی بود که تا به حال با آن روبرو بوده ایم.

تد درست قبل از تولد چهارمش پس از ۹ ماه شیمی درمانی فشرده و دو ماه در مرکز نخاعی استوک ماندویل به طور کامل به او داده شد. در طول نبرد، دوچرخه‌های دستی توسط دوچرخه‌سواران برای خیریه و همچنین تجهیزات بازی نرم از مولی اولیز به او هدیه داده شد، چیزی که خانواده می‌گویند پس از درمان او تفاوت زیادی ایجاد کرد.

این چهار آتش نشان، از ساتون کولدفیلد، تامورث و پلسال، اکنون قصد دارند برای Molly Ollys، The Firefighters Charity، Cyclists For Cancer و The Royal Marines پول جمع کنند. ریچارد بیچ، ۵۴ ساله، از تاموورث گفت: زخم های زین، باد، باران و تپه ها همه بخشی از چالش هستند.

مولی اولیز، مؤسسه خیریه مستقر در وارویک شایر، برای حمایت از کودکان مبتلا به بیماری های مرگبار یا تهدید کننده زندگی کار می کند و خانواده های آنها به سلامت عاطفی آنها کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.