وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

پروژه خیریه اوتیسم از ۲۸۰۰ نفر حمایت می کند

ارقام جدید نشان می دهد که بیش از ۲۸۰۰ نفر در بیرمنگام و سولیهال که مبتلا به اوتیسم هستند از پروژه ای بهره مند شده اند که بودجه حیاتی برای خدمات پشتیبانی فراهم می کند. خیریه آموزش و پرورش لاندو بیش از ۸۰۰۰۰۰ پوند کمک مالی به سازمان های بخش خیریه در منطقه اعطا کرده است. کمک ها انجام شده تا به بهبود خدماتی که از سلامت و رفاه افراد اوتیستیک، خانواده ها و مراقبان آنها حمایت می کند، کمک کند. خدمات حمایت از اوتیسم در تمام سنین خیریه مستقر در میدلندز (AAASS) این ارقام را در یک رویداد سهامداران در هتل کرون پلازا در سولیهول در ۲۷ سپتامبر فاش کرد. فیل تیلور، مدیر عملیات لاندو، گفت که AAASS در حمایت از سازمان ها برای ارائه خدمات جدید و بهبود یافته به افراد مبتلا به اوتیسم بسیار موفق بوده است.

او گفت: ما به آنچه با این پروژه به دست آورده ایم بسیار افتخار می کنیم. علاوه بر حمایت مالی، این پروژه شاهد ایجاد یک فهرست خدمات بوده است. این پروژه یک نقطه دسترسی واحد به خدمات پشتیبانی را در بیرمنگام و سولیهول ارائه می دهد. ما همچنین یک فرآیند ارجاع آنلاین برای استفاده توسط متخصصان و خود ارجاع دهندگان داریم. این فرآیند دسترسی به خدمات پشتیبانی رایگان را از طریق پروژه های کمک مالی AAASS فراهم می کند. به زودی یک برنامه تلفن همراه را برای افزایش دسترسی به خدمات راه اندازی خواهیم کرد.

شکی نیست که این پروژه تأثیر واقعی بر زندگی افراد مبتلا به اوتیسم و خانواده‌های آنها دارد. ما از هر کسی که در تلاش است می‌خواهیم از خدمات ارائه شده در فهرست کمک بخواهد. سازمان‌هایی وجود دارند که می‌توانند حمایت اجتماعی و عاطفی، راهنمایی در مورد خواب، باشگاه‌های بعد از مدرسه، قابلیت اشتغال، حمایت والدین و موارد دیگر را ارائه دهند.»

سخنان الکس منرز در رویداد خیریه اوتیسم

کسانی که در این رویداد شرکت کردند، سخنان الکس منرز، سخنران تنوع عصبی و اوتیسم، که در سن ۱۰ سالگی به آسپرگر مبتلا شده بود، شنیدند. الکس از مبارزات و چالش‌هایی که در مدرسه با آن‌ها روبه‌رو بود، جنگی که والدینش برای به دست آوردن حمایت‌های مورد نیاز در طول تحصیلش متحمل شدند و نیاز به درک بیشتر اوتیسم و آسپرگر در آموزش و پرورش و جامعه صحبت کرد. او پروژه AAASS را تحسین کرد و گفت: «خدمات پشتیبانی اوتیسم در تمام سنین شگفت‌انگیز است. اگر ۱۰ یا ۱۵ سال پیش در دسترس بود، تغییرات بزرگی در زندگی و حمایت‌های من ایجاد می‌کرد، من و دیگران دریافت می‌کردیم.»

کمک پروژه خیریه اوتیسم به ۳۲ سازمان

تا به امروز، به ۳۲ سازمان کمک های مالی AAASS اعطا شده است. تعدادی از آنها در رویداد روز چهارشنبه شرکت کردند تا در مورد چگونگی افزایش پیشنهادات محلی فعلی برای حمایت از افراد اوتیستیک صحبت کنند. لورا واتس از محله کودکان مستقر در بیرمنگام است – اتحادی مشترک از گروه‌هایی که خدمات حمایتی و فراگیر را برای کودکان معلول و آسیب‌پذیر، جوانان و خانواده‌هایشان ارائه می‌کنند. لورا گفت: ما والدینی در شبکه خود داریم که واقعاً با مشکل مواجه هستند و این بودجه تفاوت واقعی ایجاد کرده است. یکی از بزرگترین موانع برای والدین کودکان اوتیستیک، فقدان مراقبت از کودک است. این اغلب به این معنی است که آنها نمی توانند کار کنند.

یکی از مادران که دارای چهار فرزند اوتیستیک است و از طریق خدماتی که توسط محله کودکان اداره می شود به سه روز مراقبت از کودک در تعطیلات مدرسه دسترسی پیدا کرده است. او گفت: لورا مانند یک مادرخوانده پری بود که به ما کمک کرد تا به این خدمات دسترسی پیدا کنیم. این بودجه واقعاً به خانواده هایی مانند ما کمک می کند – این یک نجات واقعی بود. احساس می‌کردم بچه‌هایم مثل بقیه بچه‌ها هستند و مورد تبعیض قرار نمی‌گیرند.»

خدمات پشتیبانی اوتیسم

خدمات پشتیبانی اوتیسم در تمام سنین توسط لاندو با بودجه ارائه شده توسط خدمات بهداشت ملی انگلستان و NHS Improvement (NHSEI) با مشارکت گروه راه اندازی بالینی بیرمنگام و سولی هال هدایت می شود. از طریق این سرویس، مشارکت های مهمی با شورای شهر بیرمنگام، Serco انگلستان، وزارت کار و بازنشستگی و سایر سازمان های بخش خصوصی و دولتی شکل گرفته اند. درخواست‌های کمک مالی اکنون بسته شده‌اند، اما کسانی که به دنبال دسترسی به خدمات هستند می‌توانند از دایرکتوری: https://www.aaadirectory.co.uk/ دیدن کنند.

لاندو در سرتاسر Shropshire، Herefordshire، Staffordshire و West Midlands فعالیت می‌کند. لاندو جایزه معتبر Queen’s for Enterprise را به خاطر کارش در ارتقای فرصت از طریق تحرک اجتماعی در سال ۲۰۲۱ دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.