وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

سرقت مبالغ مربوط به امور خیریه

مردی اقدام به سرقت بیش از ۲ میلیون پوندی که برای امور خیریه در نظر گرفته شده بود کرد. مردی در تلاش برای سرقت بیش از ۲ میلیون پوند از یک موسسه خیریه، سندی جعلی ایجاد کرده بود. اما در دادگاه تاج ورسستر به حبس محکوم شد.
استوارت دیوید پیرمن، ۷۵ ساله، از جاده بردون، توکسبری، در ۲ فوریه ۲۰۲۳ به جرم کلاهبرداری و اظهار نادرست سوگند به پنج سال و سه ماه زندان محکوم شد. CPS پس از تحقیقات پلیس غرب مرسیا علیه پیرمن اتهاماتی را مطرح کرد.

در سال ۲۰۱۵، یک زن مسن که به پیرمن معروف بود به سرطان پایانی مبتلا و متأسفانه در ۷ آگوست ۲۰۱۶ در خانه خود درگذشت. متوفی در سال ۲۰۱۴ وصیت نامه ای نوشت و یک موسسه خیریه آمبولانس هوایی را به ذینفع اصلی دارایی خود تبدیل کرد. او ۲۵۰۰۰ پوند را به پیرمن که او را به عنوان یکی از مجریان وصیت خود تعیین کرده بود، گذاشت.

سرقت با “نامه آرزوها”

مدت کوتاهی پس از مرگ پیرمن، سندی را ارائه کرد که با عنوان “نامه آرزوها” به وکلای دادگستری که با دارایی او سر و کار داشتند، اعلام کرد که او اکنون تنها مجری وصیت نامه و ذینفع اصلی است. پیرمن ناگهان ۲۱۸۶۰۷۹ پوند به ارث برد که بسیار بیشتر از ۲۵۰۰۰ پوندی بود که در وصیتنامه سال ۲۰۱۴ قصد داشت به او واگذار کند. وکلای منصوب برای رسیدگی به وصیت نامه شک و تردیدهایی را در مورد مشروعیت نامه آرزوها ایجاد کردند و تحقیقات آغاز شد.

مشخص شد که متهم سرقت، مدت کوتاهی قبل از فوت متوفی نامه آرزوها را نوشته است و شواهد پزشکی از پزشک عمومی متوفی تأیید می‌کند که وقتی نامه به امضای او رسیده است، توانایی ذهنی نداشته است. پیرمن دو متهم دیگر، الکساندر یوریف شیکوف، ۳۵ ساله و لوک ویلیام درت، ۴۲ ساله را درگیر کرد تا از رفتار مجرمانه خود با درخواست از آنها برای امضای نامه آرزوها به عنوان شاهد حمایت کنند.

شیکوف و درت سوگندنامه‌هایی را ارائه کردند که تأیید می‌کردند نامه آرزوها را پس از امضای متوفی به عنوان شاهد امضا کردند. با این حال، آنها بعداً اعتراف کردند که در واقع نامه را پس از فوت متوفی امضا کردند. سیمون تیمبرل، پلیس غرب مرسیا، گفت: “این یک جنایت نفرت انگیز بود که به دنبال سوء استفاده از یک زن فوق العاده آسیب پذیر بود. همچنین از بودجه حیاتی یک موسسه خیریه نجات بخش جلوگیری کرد. هر کسی که بخواهد از افراد آسیب پذیر به ویژه برای منافع مالی سوء استفاده کند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.