وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

سامانه مددکاری چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به گسترش اختلاف طبقاتی در جوامع مختلف و برای مدیریت بهتر فعالیت های مددکاری، وجود یک سامانه مددکاری جامع برای اکثر خیریه ها و NGO ها مورد نیاز است. یک خیریه یا موسسه مددکاری باید بتواند فعالیت های خود و کمک های انجام شده را به بهترین شکل مدیریت کند تا بتواند در بهینه ترین حالت ممکن به مددجویان خدمت رسانی کند.

موسسات خیریه می‌توانند با استفاده از یک سامانه جامع آنلاین، در هر زمان و مکانی، امور مربوط به مددکاری را ثبت و بررسی نمایند. با توجه به تحت وب بودن نرم افزار جامع خیریه، حتی با تلفن همراه می توان از این سامانه استفاده کرد. نرم افزار مددکاری نیازهای موسسات را در زمینه‌های مختلف برطرف کرده و به موسسات خیریه کمک می‌کند تا خدمات عادلانه‌ای به مددجویان ارائه دهد.

 

خدمات نرم افزار جامع مددکاری برای مدیران

مدیر یک موسسه خیریه باید نظارت کاملی به تمامی بخش های موسسه داشته باشد تا بتواند مشکلات و مسائل مختلف را بررسی و برطرف کند. یک سامانه مددکاری تحت وب به شما به عنوان مدیر خیریه این امکان را می‌دهد که بتوانید با داشتن یک اتوماسیون اداری بر امور و کارهای داخل موسسه نظارت داشته باشید. شما می توانید با ارجاع کارهای مختلف به افراد به صورت سیستمی، نظارت و پیگیری لازم را بر انجام هرچه بهتر آنها داشته باشید.

مدیریت و تهیه گزارشات مختلف از فعالیت های موسسه و کمک های پرداختی در خیریه از دیگر وظایف یک مدیر است. سامانه‌های مددکاری این امکان را به مدیران می‌دهند تا بتوانند با تهیه گزارشات کامل همراه با جزئیات دقیق، نظارت دقیق‌تری بر امور موسسه داشته باشند.

شما به عنوان مدیر یک موسسه خیریه باید برای بهبود و افزایش توانمندی مددجویان تلاش کنید. یک سامانه مددکاری جامع به شما این امکان را می‌دهد تا با ارزیابی دوره ای مددجویان و تهیه گزارش از وضعیت آنها، خدمات بهتر و هدفمند تری به مددجویان ارائه کنید. یک نرم افزار تحت وب به مددکاران شما این امکان را می دهد تا حتی در محل زندگی مددجویان بتوانند از سامانه استفاده کرده و نتیجه ارزیابی خود را در سامانه ثبت کنند.

در نهایت شما به عنوان مدیر یک موسسه خیریه یا NGO با بکارگیری یک سیستم جامع نرم افزاری، علاوه بر نظارت و بررسی عملکرد کارکنان و ارزیابی مددجویان، می توانید به فکر گسترش و بهبود عملکرد موسسه خود باشید. زیرا با توجه به امکانات خاصی که در این سامانه ها قرار دارد، شما با بهینه کردن و عادلانه کردن خدمات، به افراد بیشتری امکان ارائه خدمات خواهید داشت.

 

کاربرد سامانه مددکاری برای مددجویان

یک موسسه خیریه می بایست به صورت دقیق و عادلانه، خدمات و کمک های مالی خود را به مددجویان تخصیص دهد. سامانه مددکاری با توجه به امکان بررسی و گزارش گیری که دارد، موجب از بین رفتن برخوردها و کمک های سلیقه ای می شود و سیستم موسسه خیریه را به سمت و سوی عدالت محور سوق می دهد. با این کار، مددجویان اعتماد بیشتر و احساس بهتری نسبت به موسسه شما دارند. زیرا هر مددجو بر اساس استحقاق سنجی، کمک های مالی و غیر مالی را دریافت می‌کند.

حفظ شأن و شخصیت مددجو از دیگر وظایف یک موسسه خیریه است که باید به آن توجه لازم را داشته باشید. به طور مثال در سامانه مددکاری آرشیت این امکان وجود دارد تا مددجو بتواند مانند سایر افراد (کارکنان، نیکوکاران و…) به سامانه دسترسی داشته باشد و از طریق پنل کاربری خود بتواند درخواست خود را ثبت کند. همچنین مددجو می تواند لیستی از کمک هایی که دریافت کرده است را مشاهده نماید.

 

سخن پایانی

با به خدمت گرفتن تکنولوژی، ما می توانیم کارها و فعالیت های خود را در هر زمینه ای به صورت بهتر و بهینه تری انجام دهیم. انجام فعالیت های اجتماعی از جمله مددکاری اجتماعی نیز از این قضیه مستثنی نیست. استفاده از سامانه مددکاری علاوه بر کمک به مدیران موسسات برای نظارت و بررسی عملکرد خیریه، به کارکنان و نیکوکاران نیز کمک  می‌کند تا فعالیت‌های هوشمندانه‌تری انجام دهند. از سوی دیگر با توجه به امکان استحقاق سنجی و توزیع عادلانه کمک ها به مددجویان، آنها نیز از خدمات منصفانه تری بهره‌مند خواهند شد.

سامانه مددکاری آرشیت به عنوان یکی از به روز ترین و کامل ترین نرم افزارهای مدیریت موسسات خیریه به شما کمک می کند تا علاوه بر داشتن یک اتوماسیون اداری آنلاین، بتوانید تمامی خدمات و امورات مربوط به نیکوکاران و مددجویان را به بهترین شکل ممکن ثبت، بررسی و مدیریت نمایید. این سیستم نرم افزاری دارای امکان گزارشگیری از تمامی بخش‌های مورد نیاز است و به شما در نظارت و بررسی عملکرد بخش‌های مختلف موسسه خیریه کمک خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت در خصوص سامانه آرشیت این است که شما می‌توانید به صورت رایگان از دمو سامانه استفاده کنید تا هرچه بهتر با ابزارها و امکانات آن آشنا شوید. همچنین برای خرید این محصول کاربردی، می‌توانید با توجه به نیاز موسسه خیریه خود از طرح های متنوع آرشیت (مشاهده تعرفه های فروش) استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.