وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

راه اندازی خیریه در شانگهای

یک بنیاد خیریه جدید با هدف مشارکت بیشتر مردم به ویژه مهاجران در خدمت به نیازمندان در آخر هفته رسماً در شانگهای راه اندازی شد.

بنیاد Bless با حمایت انجمن مردمی شانگهای برای دوستی با کشورهای خارجی، بنیاد خدمات داوطلبانه شانگهای، بنیاد پرواز شانگهای Yicai، بنیاد Kunshan Jieen و مرکز مهاجران (TEC)، یک سازمان غیرانتفاعی که به خدمات اختصاص دارد، تأسیس شد. جامعه بین المللی در شانگهای، و همچنین شرکت هایی مانند شرکت نقاشی iLuvVivid، اولین شرکتی که از این راه اندازی پشتیبانی می کند.

هدف این سازمان حمایت از پروژه های خیریه مانند امداد به بیماری کودکان و امداد آموزشی در مناطق روستایی است. ارتقای سلامت زنان در مناطق فقیرنشین و فرصت های شغلی برای افراد کم برخوردار؛ و به گفته کائو لان، مسئول این بنیاد، مراقبت های شناختی را برای سالمندان بیوه و همچنین افراد دارای معلولیت ارائه می دهد.

در روز راه اندازی، ابتکار باریستای خاموش به Bless معرفی شد. این برنامه که توسط Oatly، یک شرکت تولید شیر جو دوسر حمایت می شود، از سال ۲۰۲۰ از آموزش باریستا برای بیش از ۲۰۰ فرد کم شنوا حمایت کرده است.

کائو گفت: “در آینده قصد داریم از طریق رویدادها و روش های مختلف بودجه جمع آوری کنیم تا پروژه های بیشتری با تمرکز بر کمک به معلولان با هدف ارائه آموزش مهارت های حرفه ای، راهنمایی اشتغال و فرصت های کارآفرینی برای آنها انجام دهیم.”

قبل از راه اندازی رسمی، این بنیاد قبلاً تعدادی از دانشجویان جوان چینی و خارجی را به عنوان معلمان داوطلب از طریق “سفر خیریه یوننان” در ماه جولای به استان یوننان جنوب غربی چین برده بود.

در میان آنها، لویی یانگ ۱۳ ساله از کالج دولویچ شانگهای به عنوان دستیار معلم داوطلب در طول دوره های شخصیت برای دانش آموزان دبستانی محلی از اقلیت قومی میائو خدمت کرد.

او گفت: اولین بار بود که در چنین سفر خیریه ای شرکت می کردم. “خدمت به دیگران به من کمک کرد تا شادی و رضایت فوق العاده ای کسب کنم.”

لیندا پینان، رئیس TEC، گفت که این مرکز به جامعه بین‌المللی و بازگشت‌کنندگان چینی از طریق رویدادهای معنادار مختلف خدمت می‌کند تا نیازهای آن‌ها در زمینه‌های کار، زندگی و خانواده را برآورده کند و به آنها کمک کند تا «خانه‌ای دور از خانه» بسازند. ”

او خاطرنشان کرد: «هر فردی با مشارکت و مراقبت از یکدیگر، خود را عضوی از خانواده این مکان می‌داند که ما آن را «خانه» می‌نامیم.

“TEC بسیار مفتخر است که بخش عظیمی از بنیاد بلس برای انجام فرصت‌های داوطلبانه و پروژه‌های بیشتر مانند پروژه‌های داوطلبانه جوانان است. امیدوارم نسل بعدی ما روحیه فداکاری را ایجاد کند تا دیگران را مانند خودشان دوست داشته باشند و از آغاز به دیگران
خدمت کنند.

داوطلبان می توانند از طریق برنامه کوتاه TEC WeChat “TEC 祝福 (Bless) در فعالیت های خیریه شرکت کنند.

چن ژنمین، معاون دبیرکل فدراسیون خدمات داوطلبانه چین و نایب رئیس انجمن داوطلبان شانگهای، راه‌اندازی بنیاد بلس را تبریک گفت و از فداکاری سازمان‌های خیریه، شرکت‌های اجتماعی و افراد خیرخواه از هر طبقه‌ای قدردانی کرد. به سمت خدمات داوطلبانه

او گفت: “با تاسیس بنیاد بلس، امیدواریم بتوانیم افراد بیشتری را در جامعه بین المللی ترغیب کنیم تا خدمات خیریه خود را با عضویت در بلس گسترش دهند.” ما با هم می توانیم نسل بعدی خود را به ارث ببریم و تحت تأثیر قرار دهیم تا به افرادی تبدیل شویم که دارای قلبی دلسوز برای خیر جامعه ما هستند.»

جینگ یانگ، نایب رئیس انجمن مردمی شانگهای برای دوستی با کشورهای خارجی، از طریق تماس ویدیویی گفت که از دیدن تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان از جوامع محلی و بین‌المللی که همگی دست به دست هم داده‌اند تا کارهای خیریه برای کمک به و حمایت از نیازمندان

وی خاطرنشان کرد: «عمل داوطلبانه هیچ مرز و محدودیت سنی ندارد، ملت را در اتحاد گرد هم می آورد.

امیدوارم با محبت و عنایت همه اقشار، بنیاد آینده روشنی در کمک به دانش آموزان بی بضاعت، معلولان و مستمندان و نیازمندان داشته باشد و این سفر خیریه به جامعه بزرگتر هم کشیده شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.