وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

تفاوت لایسنس و طرح اشتراکی سامانه خیریه آرشیت

شرکت آرشیت مهر رایانه با توجه به مسئولیت اجتماعی که دارد و جهت کمک به مکانیزه شدن حداکثری موسسات خیریه، علاوه بر ارائه لایسنس کامل، اقدام به تهیه و ارائه نرم افزار خیریه آرشیت به صورت اشتراکی را نیز فراهم کرده است. بدین ترتیب حتی موسسات کوچک و با بودجه محدودتر نیز می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند و فعالیت های موسسه خیریه خود را به صورت مکانیزه انجام دهند.

مزیت های خرید لایسنس دائمی

لایسنس های اختصاصی نرم افزار خیریه آرشیت برای موسسات متوسط و بزرگ مناسب است. از جمله مزیت های خرید لایسنس اختصاصی، امکان یکبار پرداخت و استفاده به صورت مادام العمر می باشد. شما با پرداخت هزینه لایسنس اختصاصی می توانید به صورت دائمی از امکانات طرح انتخابی استفاده نمایید. برخی از موسسات می خواهند که اطلاعات و دیتاهای موسسه را در سرور خود نگهداری کنند، این موسسات برای نگهداری دیتا در سرور خودشان می بایست لایسنس اختصاصی نرم افزار را تهیه کنند.
از دیگر مزیت های لایسنس اختصاصی، امکان شخصی سازی و توسعه توسط شما می باشد. اگر شما هم می خواهید بعد از خرید نرم افزار خیریه آرشیت، برای موسسه خود توسعه خاصی روی نرم افزار انجام دهید، باید از لایسنس اختصاصی استفاده نمایید. لازم به ذکر است در صورت تهیه طرح های دائمی، امکان ثبت تعداد کاربر و شعبه بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.

مزیت های خرید طرح های اشتراکی

همانطور که در ابتدا گفته شد، شرکت نرم افزاری آرشیت مهر رایانه با توجه به مسئولیت اجتماعی خود، جهت فراهم کردن شرایط برابر برای موسسات متوسط و کوچک اقدام به ارائه طرح های اشتراکی کرده است. طرح های اشتراکی نرم افزار خیریه آرشیت برای موسساتی مناسب است که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند و تعداد کاربران و شعب محدود تری دارند.
علاوه بر موارد بالا، موسساتی که بودجه محدودی دارند اما می خواهند فعالیت های موسسه خود را به صورت مکانیزه انجام دهند، می توانند با تهیه یکی از طرح های اشتراکی نرم افزار آرشیت، این کار را با کمترین هزینه انجام دهند. این طرح ها با قابلیت های مشابه طرح های دائمی، امکان بهبود عملکرد موسسه شما را فراهم می کنند.

مقایسه لایسنس و طرح اشتراکی سامانه خیریه

لایسنس و طرح اشتراکی سامانه خیریه آرشیت دارای شباهت ها و تفاوت هایی است که در این بخش به این موضوع می پردازیم. هر کدام از این طرح ها دارای ۴ مدل مختلف می باشد که با توجه به نیاز موسسات خیریه، امکان خرید هر کدام از مدل ها وجود دارد.
به طور مثال طرح پیشرفته اشتراکی و طرح پیشرفته دائمی از نظر امکانات نرم افزاری مشابه یکدیگر هستند اما در طرح پیشرفته دائمی شما می توانید تا ۵۰ کاربر و ۲۰ شعبه در سیستم ثبت نمایید. علاوه بر این با تهیه طرح دائمی، هزینه ای که پرداخت خواهید کرد، حدوداً به اندازه خرید ۳ سال طرح اشتراکی می باشد ولی فقط یکبار صورت می گیرد.
از طرفی در صورت نیاز به ذخیره اطلاعات در سرور شخصی و همچنین توسعه نرم افزار، فقط در صورتی که طرح دائمی را تهیه کرده باشید، می توانید این قابلیت ها را داشته باشید.

 

مشاوره و استفاده از دمو نرم افزار پیش از خرید

اگر قصد خرید نرم افزار خیریه آرشیت را دارید اما هنوز سوالاتی در خصوص نرم افزار و امکانات آن در ذهن شما وجود دارد، می توانید برای ارتباط با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۳۴۲۶۹۰۰۰ تماس بگیرید.
همچنین اگر می خواهید قبل از خرید، با محیط نرم افزار آشنا شوید و مدتی با آن کار کنید، این امکان برای شما فراهم شده است. شما از طریق درخواست دمو نرم افزار می توانید اقدام کنید تا کاتالوگ و دموی نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.