وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

شنا با مقاصد خیریه

یک مرد ۸۰ ساله از Árainn Mhór در سواحل Donegal در حال سفر به اطراف سواحل ایرلند و شنا کردن در آب های آزاد برای جمع آوری کمک های خیریه است.

پدی کوناگان یکشنبه گذشته از جزیره حرکت کرد و در اسکله های جنوب غربی دونگال و کو اسلایگو توقف کرد.

امروز صبح، او روز را با شیرجه زدن در اسکله انیسکرون در اسلایگو و پیش از رفتن به کیلالا در مایو آغاز کرد و گفت که از انجام سه تا چهار اسکله در روز در سفر خوشحال خواهد شد، که احتمالاً تا فوریه آینده طول می کشد تا کامل شود.
پدی یک «ببر تونلی» سابق که بیشتر عمرش را در زیرزمینی در انگلستان و اسکاتلند کار می‌کرد و در تابستان ماهی‌گیری به جزیره بازمی‌گشت، پدی تمام تابستان را برای این چالش در Árainn Mhor آموزش دید.

او در دریا شنا کرد، در باشگاه ورزش کرد و از یک بشکه آب یخ استفاده کرد تا او را برای دریاهای سرد زمستان آماده کند.

پدی در پاسخ به این سوال که چرا این چالش را در تابستان شروع نکرد، گفت که نمی‌خواهد مردم فکر کنند که او در حال سفر به ایرلند است و اوقات خوشی را سپری می‌کند.

او گفت که می‌خواهد یک چالش واقعی انجام دهد، بنابراین از دسامبر شروع کرد.
پدی با ون مجهز به تشک، اجاق گاز، ژنراتور و آب سفر میکند. همچنین به عنوان یک باشگاه ورزشی متحرک دارای تجهیزاتی است که او را در بین شیب‌ها خوش فرم نگه می‌دارد.

پدی کریسمس و تولد ۸۱ سالگی خود را در جاده جشن خواهد گرفت، اما این کار را نه برای خود بلکه برای یک موسسه خیریه انجام می دهد –
.

مردم می توانند در چند ماه آینده ون Paddy’s Ducking and Driving around Ireland در اطراف ساحل را مشاهده کنند.

او خودش هزینه سفر را تامین می کند و در طول مسیر هیچ کمک نقدی نمی گیرد.

درعوض، او از مردم می‌خواهد که به صورت آنلاین به صفحه GoFundMe او یعنی Ducking and Driving for Gemma’s Legacy of Hope کمک مالی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.