نماد سایت وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

دستگاه حضور و غیاب خیریه

Сoncept of access control, fingerprint scanner. Online passport and biometric identifier. Personal data and fingerprints on computer screen. Protection of personal information.Flat vector illustration

سیستم های مدیریت تردد یا سیستم های پایش حضور و غیاب، به شرکت ها و سازمان های مردم نهاد کمک میکنند تا بتوانند به راحتی وضعیت تردد پرسنل خود را پایش نمایند و همچنین با دریافت گزارش، ساعات کاری پرسنل خود را بررسی نمایند.

سیستم های حضور و غیاب به شرکت ها و موسسات نیکوکاری کمک می‌کنند تا یک دید جامع از وضعیت کاری پرسنل خود داشته باشند. هم چنین این سیستم ها به پرسنل نیز کمک میکند تا ساعات کاری خود را مشاهده نمایند و نسبت به حق و حقوق قانونی خود آگاهی کامل را داشته باشند.

 

 

به صورت کلی اهمیت استفاده از دستگاه های حضور و غیاب برای دو دسته آشکار است: یکی مدیران شرکت ها و موسسات و دیگری پرسنل فعال در این مراکز

مدیران شرکت ها و موسسات می‌توانند به راحتی و با هزینه ای اندک از این سیستم ها استفاده نمایند و به راحتی وضعیت تردد پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهند.

مدیران می‌توانند به راحتی گزارشات آماری از مجموع ساعت کاری کارمندان را مشاهده نمایند و به راحتی نسبت به سیاست های تشویقی و تنبیهی اقدام کنند.

همچنین میتوان سیستم جبران خدمت و نظام حقوق و دستمزد پرسنل را بر اساس گزارشات ارائه شده توسط این سیستم ها انجام داد.

پرسنل می‌توانند به راحتی ساعات تردد و مجموع ساعات کاری خود را در این سامانه ها مشاهده نمایند. با وجود این سیستم، پرسنل به صورت کامل از حق و حقوق خود آگاه خواهند شد و بر اساس گزارشات تردد، نسبت به آن اقدام خواهند نمود.

 

 

 

 

این سیستم ها معمولا با استفاده از اثر انگشت پرسنل کار میکنند. پرسنل برای ثبت ساعت کاری خود باید در هنگام ورود و خروج، با استفاده از اثر انگشت خود اعتبارسنجی شوند.

این سیستم ها معمولا از امنیت بالایی برخوردارند، اما بهداشتی نیستند.

 

در این سیستم ها، اطلاعات پرسنل بر روی کارت های مغناطیسی درج می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از این کارت ها ساعت ورود و خروج خود را ثبت نمایند.

این سیستم ها امنیت پایین تری دارند، زیرا امکان آن وجود دارد که پرسنل با استفاده از کارت های یکدیگر اقدام به ثبت حضور و غیاب پرسنل دیگر نمایند.

 

این سیستم ها یکی از بهترین سیستم های حضور غیاب موجود هستند. زیرا تلفن همراه پرسنل یک ابزار کاملا در دسترس است که امکان تقلب را بسیار کم خواهد کرد. در این سیستم ها، اتصال تلفن همراه پرسنل به شبکه وای فای مربوط به شرکت یا موسسه حکم ورود و خروج را دارد.

 

 

تفاوت عمده موسسات نیکوکاری با شرکت ها در آن است که پرسنل این موسسات دو دسته هستند. عده ای پرسنل موظفی اند و عده دیگر پرسنل داوطلبی هستند.

طبیعتا باید جبران خدمت برای پرسنل داوطلب بر اساس ساعت کار داوطلبانه آنان باشد. البته این جبران خدمت برای پرسنل داوطلبی با پرسنل موظفی بسیار متفاوت است و دارای استاندارد های بسیار متفاوتی است.

موسسات می‌توانند با استفاده از دستگاه حضور و غیاب خیریه، ساعت رفت و آمد پرسنل موظفی و داوطلبانه خود را مشاهده نمایند و نظام جبران خدمت هر یک از این دو دسته را تبیین نمایند.

 

 

دستگاه های حضور و غیاب آرشیت، به موسسات نیکوکاری کمک میکند تا به راحتی تردد پرسنل خود را مشاهدهه نمایند و گزارشات دقیقی از تردد کارمندان موسسه داشته باشند.

هزینه خرید این دستگاه برای موسسات نیکوکاری به دلیل تخفیف ویژه ای که شرکت آرشیت مهر رایانه برای موسسات نیکوکاری در نظر گرفته است، بسیار اندک است.

 

جهت اطلاع از قیمت و تهیه دستگاه حضور و غیاب ویژه موسسات نیکوکاری کافیست با شماره ۰۲۱۳۴۲۶۹۰۰۰ تماس حاصل بفرمایید.