نماد سایت وبلاگ آرشیت – نرم افزار خیریه ها

۸۰ مرکز نیکوکاری در اردبیل

صفر توحیدی

صفر توحیدی بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سطح استان اردبیل ۸۰ مرکز نیکوکاری فعالیت داشته و خدمات ارزنده‌ای را به مددجویان تحت حمایت و سایر خانوار بی‌بضاعت جامعه ارائه می‌کنند.

وی با اعلام اینکه خیران حدود ۵۷۰ میلیون تومان در سال گذشته به مرکز نیکوکاری «مهرپرور» کمک کرده بودند، گفت: ۳۶۰ میلیون تومان از کمک‌های خیران به صورت نقدی به حساب مرکز نیکوکاری «مهرپرور» اردبیل واریز شده بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مرکز نیکوکاری «مهرپرور» در قالب طرح «اطعام مهدوی» به منظور یاری‌رسانی به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر، آشپزخانه خیریه راه‌اندازی کرده است، گفت: در طول ماه مبارک رمضان، روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم در این آشپزخانه طبخ شده و در بین مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند توزیع می‌شود.

توحیدی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در شرایط کنونی جامعه یاریگر نیازمندان و مستمندان استان اردبیل هستند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش داریم تا پایان ماه مبارک رمضان در میان تمامی خانوار تحت حمایت غذای گرم و سبد کالا توزیع کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خیرخواهانه تأثیر بسزایی در روند رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر دارد، بیان کرد: مراکز نیکوکاری با بهره‌گیری از ابعاد اسلامی، دینی، مذهبی و اعتقادی تلاش دارند راه‌گشای بسیاری از مشکلات مددجویان باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، گفت: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

توحیدی با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا و پیوستن به طرح «اطعام مهدوی» کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در طول ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کنند.